ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تلفن همراه imoo رسماً معرفی شد؛ اولین موبایل با اهداف آموزشی

طی هفته های گذشته شرکت BBK در متن اخبار فناوری قرار داشته و همانطور که در خبرها خواندیم، این شرکت چینی که مالک برندهای اوپو، ویوو و وان پلاس به شمار می رود، به تازگی برند جدیدی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

طی هفته های گذشته شرکت BBK در متن اخبار فناوری قرار داشته و همانطور که در خبرها خواندیم، این شرکت چینی که مالک برندهای اوپو، ویوو و وان پلاس به شمار می رود، به تازگی برند جدیدی را با نام imoo معرفی کرد.

چندی قبل، imoo تصویری از اولین اسمارت فون خود را بر روی اکانت رسمی اش در Weibo ارائه نمود. پس از آن چندین تصویر دیگر نیز اضافه شده و اخبار مربوط به برخی از مشخصات آن به بیرون درز کرد. در مجموع، انتظار داشتیم با تلفن همراهی فلزی روبرو شویم که بر کاربردهای آموزشی تکیه دارد. حال می توان صحت و سقم این شایعات را بررسی کرد، زیرا این شرکت چینی اولین موبایل خود را به صورت رسمی معرفی نمود.

این تلفن همراه جدید imoo Get نام دارد و شماره مدل M1000 برای آن انتخاب شده. شایعات در مورد این محصول کم و بیش درست بوده اند. این اسمارت فون با هدف ارائه محتوای آموزشی برای کودکان در سطوح ابتدایی و دبیرستان طراحی و ارائه شده.

در این موبایل، فهرست ویدئویی شامل 120.000 کلیپ آموزشی جای گرفته که می توان آنها را به صورت آنلاین پخش نمود. به گفته شرکت فوق، تولید و ارائه محتوای آموزشی در این تلفن همراه از طریق حدود 300 معلم پشتیبانی می شود.

در تصاویر مشاهده شده، وجود یک حسگر عجیب در پشت دستگاه و در کنار سنسور دوربین جلب توجه می کند. این حسگر نوعی اسکنر فرمول های ریاضی است که با استفاده از آن می توانید فرمول ها را اسکن کرده و پاسخ آن را به سرعت دریافت کنید. این ویژگی برای دانش آموزان بسیار جذاب و کاربردی خواهد بود.

با در نظر گرفتن این حجم محتوا و عملکرد آموزشی، باید رابط کاربری خاصی را نیز برای این موبایل انتظار داشته باشیم. در پاسخ به این نیاز، پوسته خاصی با نام StudyOS ارائه گشته. رابط کاربری imoo Get بر مبنای اندروید 6.0 مارشمالو طراحی شده و بنابراین دسترسی به آخرین امکانات گوگل در این دیوایس میسر خواهد بود.

دکمه های پاور و تنظیم حجم صدا در سمت راست بدنه این تلفن همراه قرار گرفته و علاوه بر این، یک دکمه فیزیکی نیز در سمت چپ آن می بینیم. این دکمه که GET نام دارد، سنسور لیزری در پشت دستگاه که برای اسکن استفاده می شود را فعال می سازد.

از دیگر ویژگی های این محصول جدید می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی تمام اچ دی از نوع AMOLED اشاره کرد. 3 گیگابایت رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی غیر قابل افزایش برای آن در نظر گرفته شده؛ ضمن اینکه مغز متفکر این دیوایس را چیپست هشت هسته ای و 64 بیتی Helio P10 ساخت شرکت مدیاتک تشکیل می دهد، و باتری 2930 میلی آمپر ساعتی وظیفه تغذیه این سخت افزار را بر عهده دارد.

همچنین دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی نیازهای عکاسی کاربران را برآورده خواهد ساخت. از نظر ارتباطی، این تلفن همراه از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند، و درگاه میکرو یو اس بی نسخه 2.0 نیز در لبه پایینی آن تعبیه شده.

لازم به ذکر است که ابعاد این اسمارت فون 7×78×158 میلیمتر بوده، و وزن آن به 155 گرم می رسد. قیمت imoo Get در چین برابر با 2998 یوآن (450 دلار) تعیین شده و پیش خرید آن از تاریخ 30 تیرماه فعال می شود. البته در حال حاضر فقط رنگ طلایی این موبایل برای سفارش موجود خواهد بود.

در ادامه تصاویر رسمی imoo Get را مشاهده می کنید:

IMOO-Get_1

IMOO-Get_2

IMOO-Get_3

IMOO-Get_5

IMOO-Get_4

IMOO-Get_6

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    یاد مرحوم آیفون افتادم از طراحیش تا لاک اسکرینس

    • TeChNoLoGy
      TeChNoLoGy | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

      دقیقا

مطالب پیشنهادی