ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مکس و لیزر، اعضای جدید خانواده موبایل های ذن فون ۳

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۶ از تلفن هوشمند ZenFone 3 به همراه نمونه Ultra و Deluxe پرده برداشت. روز گذشته ولی شرکت مورد نظر از دو موبایل تازه رونمایی به عمل آورد که ZenFone 3 Max و Laser نام دارند. هر ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

ایسوس در کامپیوتکس ۲۰۱۶ از تلفن هوشمند ZenFone 3 به همراه نمونه Ultra و Deluxe پرده برداشت. روز گذشته ولی شرکت مورد نظر از دو موبایل تازه رونمایی به عمل آورد که ZenFone 3 Max و Laser نام دارند.

هر دو موبایل تازه میان رده هستند. مکس از نمایشگری ۵.۲ اینچی استفاده می کند در حالی که رزولوشن 720p در آن جای گرفته. قلب تپنده دستگاه چیپست MT6737 از مدیاتک است و شرکت تایوانی سه گیگابایت رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را در موبایل خود جاسازی کرده. نکته مثبت ولی در مورد ذن فون ۳ مکس، استفاده از یک باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری است.

ASUS-ZenFone-3-Max-tinhtes-image_11-1600x1059-w800

این موبایل از دو سنسور ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می گیرد در حالی که ایسوس اندروید ۶ را برای استفاده در آن برگزیده است. محصول مورد نظر همچنین به ارتباط نسل چهارم با شبکه های مخابراتی تجهیز شده و از یک سنسور اثر انگشت استفاده می کند.

ASUS-ZenFone-3-Laser-tinhtes-image_12 (1)-w800

اما ذن فون ۳ لیزر، موبایل دیگری است که همراه با صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و تمام اچ دی از راه می رسد، چهار گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد در حالی که اسنپدراگون ۴۳۰ با پردازنده ۶۴ بیتی و ۸ هسته ای خود نیرو بخش آن است.

ASUS-ZenFone-3-Laser-tinhtes-image_12 (1)-w800

موبایل مورد نظر همانگونه که از نامش پیداست، دارای دوربینی با سیستم فوکوس خودکار لیزری است که می تواند در سه دهم ثانیه عملیات فوکوس را انجام دهد. دوربین لیزر، به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با کد IMX214 از سونی همراه شده. گشودگی دهانه لنز دوربین نیز f/2.0 بوده و به یک لرزشگیر تصویر ۳ محوره نیز مجهز شده است.

نمونه Max از ذن فون ۳، دارای برچسب قیمتی برابر با ۲۰۰ دلار بوده در حالی که نسخه لیزر قیمتی معادل با ۲۶۸ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • morteza
    morteza | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    نخرید من خریدم یک میلیون صد پول دادم به زنفون دو بعد پنج ماه صفش پرپر میزد نه گارانتی داره نه قطعات اصلیش پیدا میشه الان تاچشو من عوض کردم چون تاچش چینیه دقت لازمو نداره ایسوز هنوز تجربه ساخت گوشی خوبو نداره تو بخش نرم افزارشم واقعا افتضاحه همش ابدیت میده نقصاشو برطرف کنه ولی هنوز زنفون دو اندروید ۶ رو نگرفته به نظرم گوشی گارانتی دار مثل سامسونگ الجی و هواوی بگیرید به این برندا پول ندید

  • امیر
    امیر | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    نمونه لیزرش گوشی خوب و قابل قبولیه واسه سال 2016. اونیکی max جالب نبود...

  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۲۷ تیر ۱۳۹۵

    قیمتش عالیه

مطالب پیشنهادی