ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با انتشار تصویر پنل های جلویی تنوع رنگهای گلکسی نوت 7 مشخص شد

سامسونگ عرضه محصولات سری نوت را در سال 2011 آغاز کرد و بسیاری این فبلت ها را نخستین ابزار موبایل مجهز به نمایشگر بالاتر از 5 اینچ به حساب می آورند که توانسته موفقیت را ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

سامسونگ عرضه محصولات سری نوت را در سال 2011 آغاز کرد و بسیاری این فبلت ها را نخستین ابزار موبایل مجهز به نمایشگر بالاتر از 5 اینچ به حساب می آورند که توانسته موفقیت را در بازار تجربه نماید. فبلت نوت در آن زمان به نمایشگر 5.3 اینچی (که غول آسا به شمار می رفت) مجهز بود و سخت افزار قدرتمندی همچون چیپست دو هسته ای اگزینوس در کنار باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت و قلم S Pen برایش در نظر گرفته شده بود.

وجود قلم استایلوس کارایی این فبلت را نسبت به گلکسی اس 2 افزایش داده بود و عمر باتری دستگاه نیز به لطف ظرفیت بسیار بالای آن، چشمگیر به حساب می آمد. شرکت کره ای از آن زمان به عرضه ی یک پرچمدار سری نوت در نیمه ی دوم هر سال میلادی ادامه داد و حالا قصد دارد جدیدترین نسل از این محصول را با نام Galaxy Note 7 و بهبودهای مختلف در 12 مرداد ماه معرفی نماید.

سامسونگ در این محصول از استفاده کردن نام Note 6 صرف نظر کرده تا نامگذاری جدیدترین فبلتش با آخرین تلفن های هوشمند پرچمدارش هماهنگی بیشتری داشته باشد. مثل هر محصول پر طرفدار دیگر، هرچه به زمان عرضه ی نوت 7 نزدیک تر می شویم، اخبار و شایعات پر تعداد تری نیز به فضای مجازی نشت می کند، از جمله اینکه می دانیم رنگ آبی بار دیگر با نام Coral Blue در تازه ترین نسل از فبلت پرچمدار سامسونگ حاضر خواهد بود.

پیشتر تصویری از پنل جلوی دستگاه نیز منتشر شده بود که طراحی نمای روبروی نوت 7 را نشان می داد، اما اکنون تصویر نهایی از تمام پنل های فبلت تازه منتشر شده که نشان می دهد تنوع رنگهای بدنه در محصول تازه علاوه بر آبی، شامل طلایی، نقره ای و مشکی نیز خواهد بود.

Galaxy-Note-7-colours

شایعات دیگری نیز در مورد مشخصات فنی و خصوصیات این محصول در فضای وب به چشم می خورد، از جمله اینکه نوت 7 به چیپست های اسنپدراگون 820 یا اگزینوس 8893 در کنار 6 گیگابایت حافظه ی رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود.

این تلفن هوشمند بر اساس شایعات از نمایشگر 5.7 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD بهره مند است و دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز به فناوری فوکوس خودکار تشخیص فازی با پیکسل های دوگانه برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر مشخصات ذکر شده نیز می توان به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی، درگاه کارت حافظه، باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب، اندروید 6 با قابلیت آپدیت به 7 و در نهایت اسکنر عنبیه چشم اشاره کرد.

اما در نهایت لازم است توجه داشته باشید که چنین خصوصیاتی توسط سازنده تایید نشده و برای مشخص شدن حقیقت در مورد آنها لازم است حدود 3 هفته دیگر تا فرا رسیدن موعد رونمایی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی