ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

به نظر می رسد اپل قصد داشته باشد مک بوک ایر 11 اینچی را از رده خارج کند

اگه به جایگاه مک بوک ایر در میان لپ تاپ های اپل توجه کنید، سوالاتی در مورد نقش این محصول در ذهن شما نقش خواهند بست. چند سالی که به عقب برگردیم، مک بوک ایر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

اگه به جایگاه مک بوک ایر در میان لپ تاپ های اپل توجه کنید، سوالاتی در مورد نقش این محصول در ذهن شما نقش خواهند بست. چند سالی که به عقب برگردیم، مک بوک ایر یک لپ تاپ بسیار چشمگیر به حساب می آید که برای استفاده روزانه بسیاری از کاربران مناسب است، خصوصاً آنهایی که به قدرت پردازش مک بوک پرو های بزرگ و گران قیمت احتیاجی نداشته باشند.

اما حالا که مک بوک جدید 12 اینچی معرفی شده، چگونه می توان حضور مک بوک ایر را توجیه کرد؟ این همان سوالی است که موجب شده برخی اعتقاد داشته باشند اپل قصد دارد این محصول را از رده خارج کند. Ming-Chi Kuo از موسسه KGI Securities یکی از این افراد است که اعتقاد دارد اپل به زودی مک بوک ایر 11 اینچی را با مک بوک 12 اینچی جایگزین می کند اما محصولات 13 اینچی به بالا از این تغییر و تحولات در امان خواهند بود.

چنین ادعایی ضمناً بدون پشتوانه هم به حساب نمی آید، چرا که اگر به جدیدترین مدل عرضه شده از مک بوک ایر توجه کنید، در خواهید یافت که با نسل های پیشین تفاوت چندانی ندارد و در ساخت آن به بروزرسانی حافظه ی رم و اضافه کردن یک رنگ جدید برای بدنه اکتفا شده است.

از طرف دیگر شنیده می شود که اپل قصد دارد حوالی پاییز نسخه جدید مک بوک پرو را با بهبودهای متنوع و ویژگی های تازه به بازار عرضه کند. در نتیجه لازم است چند ماه باقی مانده را منتظر بمانیم تا مشخص شود چنین بهبودهای چشمگیری این بار مک بوک ایر را هم شامل می شود، یا باید شاهد خداحافظی این محصول برای همیشه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی