ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در گلکسی نوت ۷ از درگاه USB-C استفاده کرده است

ویدیویی که امروز از ویتنام منتشر شده و به فضای مجازی راه یافته، خبر می دهد که به احتمال زیاد شاهد استفاده سامسونگ از درگاه USB-C در گلکسی نوت ۷ خواهیم بود. مدتی پیش، در وب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

ویدیویی که امروز از ویتنام منتشر شده و به فضای مجازی راه یافته، خبر می دهد که به احتمال زیاد شاهد استفاده سامسونگ از درگاه USB-C در گلکسی نوت ۷ خواهیم بود.

مدتی پیش، در وب سایت مربوط به واردات و صادرات کشور هند به نام Zauba، نام نسل دوم از هدست واقعیت مجازی سامسونگ دیده شد که در لیست مشخصات آن، می شد استفاده از USB-C را مشاهده کرد. این در حالیست که در هدست کنونی Gear VR، سامسونگ از پورت micro USB بهره می گیرد و حضور USB-C در Gear VR بعدی، تنها در صورتی ممکن خواهد بود که دستگاه های بعدی این سازنده نیز به چنین پورتی مجهز شوند. حال گویا اولین دستگاه اینچنینی، گلکسی نوت ۷ خواهد بود.

ویدیویی که در پایین می بینید، سه کابل را به نمایش می گذارد. کابل مشکی رنگی که USB-C بوده و متعلق به لومیا ۹۵۰ از مایکروسافت است اما دو کابل بعدی، توسط سامسونگ و در ویتنام تولید شده اند. که البته یکی از این دو کابل نیز دارای اتصال micro USB بوده و اما دیگری، USB-C است که البته شماره مدل N930 نیز روی پلاستیکی که به دورش پیچیده شده، نقش بسته. این در اصل شماره مدل فبلتی است که سامسونگ تا دو هفته دیگر در نیویورک به معرفی اش خواهد پرداخت.

با این حال سوال اینجاست که سامسونگ چرا استفاده از اتصال USB-C را زودتر در دستور کار خود قرار نداده و گلکسی S7 را به آن مجهز ننموده است. در هر صورت، معمولاً سری S و Note هر سال با هم هماهنگی زیادی دارند اما این طور که از شواهد بر می آید، گلکسی نوت ۷ دستگاه بهتری برای استفاده در Gear VR بعدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    خب جواب به این سوال که چرا زودتر از پورت سی استفاده نکرده سخت نیست. شرکتایی که جایگاهشونو تو بازار به دست اوردن در مورد به کارگیری همچین چیزایی محتاطتر عمل میکنن و برعکس شرکتایی که میخوان جایگاه به دست بیارن از این کار هراسی ندارن. اابته من از بی پروایی شرکتای تازه به دوران رسیده بیشتر راضیم چون باعث میشه امکانات جدیدتر و بروزتر رو با قیمت کمتری بخریم.

مطالب پیشنهادی