ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات لپ تاپ شیائومی؛ مک بوک ایر چینی در راه است

به تازگی تصاویر و مشخصاتی از لپ تاپ احتمالی شیائومی افشا شده، این دستگاه که از نظر ظاهر شبیه به مک بوک ایر به نظر می رسد، به جای استفاده از درگاه تاندربولت به USB-C مجهز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۸ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

به تازگی تصاویر و مشخصاتی از لپ تاپ احتمالی شیائومی افشا شده، این دستگاه که از نظر ظاهر شبیه به مک بوک ایر به نظر می رسد، به جای استفاده از درگاه تاندربولت به USB-C مجهز گشته.

Xiaomi_laptop_spec_leak_3

مشخصات منتشر شده برای نوت بوک شیائومی از این قرار است:

  • پردازنده سری اسکای-لیک اینتل Core i7-6500u (با 2 هسته و 4 تِرد (ریسمان)، کلاک پایه 2.50 گیگاهرتز و کلاک نهایی 3.10 گیگاهرتز در حالت توربو)
  • 8 گیگابایت حافظه رَم
  • صفحه نمایش در دو مدل 11 و 13 اینچ
  • سیستم عامل ویندوز 10

این ویژگی ها، نگرانی طرفداران محصولات شیائومی را در مورد پردازنده اصلی این لپ تاپ کمرنگ می کنند. زیرا در گزارشات قبلی گفته شده بود شرکت فوق از سری پردازنده های Atom اینتل استفاده خواهد کرد تا هزینه ها را کاهش دهد.

طبق گزارش منابع خبری، لپ تاپ این شرکت چینی با صفحه نمایش لمسی عرضه نمی شود. علت این تصمیم، کاهش قیمت تمام شده بوده و همچنین به نظر می رسد که دو مدل 11 و 13 اینچی نوت بوک شیائومی با مشخصات داخلی مشابهی عرضه شوند.

Xiaomi_laptop_spec_leak_1

ظاهراً شیائومی قصد دارد هر دو نوت بوک خود را در تاریخ 6 مرداد به طور رسمی معرفی نماید. مشخصاً در تاریخ یاد شده به جزئیات بیشتری در رابطه با دیگر ویژگی ها و قیمت این محصول جدید دست پیدا خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که این شرکت محصولات خود را با ظرفیت محدود در برخی بازارهای غربی عرضه می کند. بنابراین مشخص نیست که استراتژی فروش شیائومی برای لپ تاپ فوق چگونه خواهد بود: آیا این محصول نیز صرفاً در بازارهای اصلی به فروش می رسد، یا به صورت سراسری و جهانی عرضه می شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza21
    Reza21 | ۲۸ تیر ۱۳۹۵

    کاااش قیمتش مثه گوشی هااش خوب باشع

مطالب پیشنهادی