ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر واضح از پرچمدار آتی سونی؛ طراحی به کلی دگرگون شده است

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه آخرین عضو خانواده موبایل های اکسپریا اکس سونی به بازار آمریکا نگذشته، که خبرها و شایعات در مورد پرچمدار آتی این شرکت به بیرون درز کرده است. ظاهرا سایت GSMArena ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

هنوز مدت زمان زیادی از عرضه آخرین عضو خانواده موبایل های اکسپریا اکس سونی به بازار آمریکا نگذشته، که خبرها و شایعات در مورد پرچمدار آتی این شرکت به بیرون درز کرده است.

ظاهرا سایت GSMArena به تصاویر اختصاصی از پرچمدار آتی این کمپانی ژاپنی با اسم اکسپریا F8331 دست پیدا کرده. اگر تمایل دارید بیشتر در مورد عکس های لو رفته بدانید در ادامه با ما همراه باشید.

آنطور که از روز عکس ها می توان حدس زد ظاهرا این بار سونی تصمیم گرفته زمان و انرژی بیشتری را صرف طراحی تلفن هوشمند تازه اش نماید. بخش جلویی این موبایل تماما از شیشه ساخته شده و در لبه ها به سمت عقب انحنای ملایمی پیدا کرده است. از دیگر خصوصیات تلفن هوشمند مورد بحث همچنین می توان به وجود اسپیکر در پنل جلویی و حسگر NFC در بالای نمایشگر دستگاه اشاره نمود.

پشت بدنه این موبایل نیز ظاهرا طراحی کاملا جدیدی پیدا کرده و بخش هایی نظیر فلاش LED دو رنگ و همچنین چیزی شبیه به پنل مجزا در ناحیه پایینی آن دیده می شود که هنوز کارکرد یا قابلیت اصلی اش مشخص نیست.

طبق برخی ارزیابی ها پنل پشتی موبایل اکسپریا F8331 از جنس فلز است و پنلی که به آن اشاره گردید هم به برش حاوی آنتن دستگاه مربوط می گردد.

سونی همچنین برای نخستین بار یک پورت USB Type-C را برای موبایل تولیدی اش در نظر گرفته و آن را در بخش پایینی بدنه کار گذاشته است. یک جک 3.5 میلی متری صدا هم برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده که در رای بدنه آن قابل رویت است.

دکمه پاوری که در قسمت جانبی این تلفن هوشمند تعبیه شده ظاهرا در برگیرنده حسگر اثرانگشت است که البته این مشخصه را پیشتر در تلفن های هوشمند اکسپریا Z5 و تمامی مدل های اکسپریا اکس که هم اکنون نیز در خاک آمریکا به فروش نمی روند دیده بودیم.

طبق برخی گمانه زنی ها پرچمدار آتی سونی ادامه دهنده سنت همیشگی این شرکت است و باز هم همراه با نمایشگر 1080p ارائه می شود هرچند قضاوت در این باره صرفا با استناد به عکس های لو رفته اخیر غیرممکن است. در پایان هم باید اشاره نماییم که برخی شایعات حکایت از وجود دوربین های جلویی و اصلی 4K در این موبایل دارند.

در مورد زمان رونمایی از این موبایل هم باید بگوییم که آپشن های مختلفی پیش روی سونی وجود دارند و تصور می شود منطقی ترین زمان مد نظر این شرکت IFA 2016 باشد که قرار شده شهریورماه برگزار شود.

Sony-Xperia-F8331 (1) Sony-Xperia-F8331 (2) Sony-Xperia-F8331 (3) Sony-Xperia-F8331 (4) Sony-Xperia-F8331

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • pouya
    pouya | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    به نظرم اینکه گوشی لبه های تیزی داره شاید ارگونومی خوبی نداشته باشه. اما من سونی رو دوست دارم حتما یک دلیلی داشته اینطورش کرده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی