ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تشخیص روت بودن یا نبودن گجت های اندرویدی با اپلیکیشن Root Check

وقتی که تلفن هوشمندتان را از روش خاصی روت می کنید، مطمئنا به ابزاری احتیاج دارید تا بتواند صحت این کار را بی معطلی برایتان مشخص کند. عکس این حالت هم ممکن است، شاید موبایل روت شده را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

وقتی که تلفن هوشمندتان را از روش خاصی روت می کنید، مطمئنا به ابزاری احتیاج دارید تا بتواند صحت این کار را بی معطلی برایتان مشخص کند. عکس این حالت هم ممکن است، شاید موبایل روت شده را مجددا به حالت آنروت (Unroot) باز گردانده اید و حالا می خواهید از موفقیت آمیز بودن این عمل مطلع شوید.

راه های زیادی برای بررسی این دو حالت وجود دارند، اما استفاده از اپ Root Check بدون شک یکی از ساده ترین آنهاست. این اپلیکیشن دو مگابایتی وظیفه بسیار ساده ای برایتان انجام می دهد: تشخیص این که موبایل شما دسترسی روت دارد یا خیر.

Root Check 2

Root Checker علاوه بر تشخیص این موضوع، اپلیکیشن های نصب شده ای که دسترسی روت دارند را هم برایتان از دیگر اپ ها تفکیک می کند. به غیر از این، وسیله خوبی برای معرفی برترین اپلیکیشن های ویژه گجت های روت شده در گوگل پلی هم هست.

روت کردن گجت اندرویدی مزایای فراوانی دارد که شاید همه افراد به آن واقف نباشند. اگر می خواهید در مورد روت، مزایا و معایب آن و شیوه های مختلف انجام این کار بیشتر بدانید، Root Check در قسمت Info اطلاعاتی مختصر اما مفید برایتان گردآوری کرده تا با مطالعه آن ها دانش تان در مبحث روت را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که این اپلیکیشن دستگاه شما را روت نمی کند، بلکه فقط برای چک کردن دسترسی روت طراحی شده. همانطور که می دانید، روت یا آنروت کردن گجت های اندرویدی به دقت و حوصله بالایی احتیاج دارد و گاهی اوقات اشتباهاتی سبب می شوند که این پروسه ها ناتمام بمانند.

بنابراین برای چک کردن موفقیت آمیز بودن عملیات روت یا آنروت توصیه می کنیم که حتما اپلیکیشن Root Checker را مد نظر داشته باشید. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Root Check

Root Check

سازنده: .JRummy Apps Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی