ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین GoPro Hero5 به قابلیت فیلمبرداری ۳ بعدی مجهز خواهد بود [شایعه]

آخرین دوربین پرچمداری که از سوی GoPro عرضه شده بر می گردد به سال ۲۰۱۴ و دوربین Hero4 مشکی و نقره ای. پس از آن شاهد نسخه های زیرمجموعه ی این دوربین یعنی Hero4 Session و ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

آخرین دوربین پرچمداری که از سوی GoPro عرضه شده بر می گردد به سال ۲۰۱۴ و دوربین Hero4 مشکی و نقره ای. پس از آن شاهد نسخه های زیرمجموعه ی این دوربین یعنی Hero4 Session و +Hero بودیم که اولی نسخه ی کوچک تر GoPro و دومی دوربینی مقرون به صرفه تر برای کسانی بود که در بازار به دنبال یک اکشن کمرای خوش قیمت تر می گشتند.

این یعنی بیصبرانه باید منتظر یک به روز رسانی اساسی از سوی GoPro باشیم. اگر شایعات مطرح شده صحت داشته باشند باید گفت دوربین Hero5 همان چیزی خواهد بود که منتظرش هستیم؛ یک به روز رسانی اساسی. شایعات حاکی از آن هستند که Hero5 به کاربر اجازه ی فیلمبرداری 4K با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را خواهد داد، که در مقایسه با Hero4 مشکی و فیلمبرداری 4K اش با ۳۰ فریم بر ثانیه، قدم بزرگی محسوب می شود. تفاوت بین ۳۰ فریم بر ثانیه و ۶۰ فریم بر ثانیه کاملاً محسوس است.

ویژگی های دیگری که شایعه ی آنها بر سر زبان ها افتاده، مجهز بودن این دوربین به ۲ لنز است که ظاهراً به آن اجازه می دهد به صورت سه بعدی فیلمبرداری کند. از طرف دیگر از یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری، و بلوتوث ۴.۰ برای آپلود سریع تر و چند ویژگی دیگر صحبت به میان آمده است. گرچه لازم به ذکر است که هنوز صحت هیچ یک از اینها را نمی توان تأیید کرد.

شرکت GoPro هنوز به صورت رسمی چیزی را تأیید نکرده اما مدیرعامل آن یعنی نیک وودمن، پیشتر گفته بود این شرکت حداقل ۳ دستگاه جدید در دست تهیه دارد که تا پایان سال میلادی عرضه خواهند شد. بنابراین احتمال آنکه Hero5 مورد اشاره و نسخه های مختلف آن جزئی از برنامه ی این شرکت برای امسال باشند کم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی