ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت IBM در سال جاری ۳۰ هزار نفر را به جمع کارمندانش افزوده است

شرکت IBM روز گذشته گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرد که اعداد و ارقام منتشر شده، از سطح انتظارات تحلیلگران بالاتر بود. به همین مناسبت، مدیر عامل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

شرکت IBM روز گذشته گزارش عملکرد مالی خود در سه ماهه دوم سال جاری میلادی را منتشر کرد که اعداد و ارقام منتشر شده، از سطح انتظارات تحلیلگران بالاتر بود. به همین مناسبت، مدیر عامل IBM، «جینی رومتی» (Ginni Rometty) ایمیلی به کارمندان خود ارسال کرده و در آن برخی از استراتژی های IBM را تشریح کرده است.

در این نامه، ذکر شده که IBM تعداد کارکنان خود را تا پایان سه ماهه دوم سال جاری ۳۰ هزار نفر افزایش داده است. بیشتر این افراد البته از طرف شرکت های دیگری که از سوی IBM خریداری شدند، وارد مجموعه گشته اند. لازم به اشاره است که IBM فقط در سال ۲۰۱۶َ، تعداد ۱۰ شرکت و استارتاپ را خریداری کرده است.

بخشی از نامه خانم رومتی به کارکنان IBM به شرح زیر است:

«در سه ماهه دوم سال جاری، پیشرفت زیادی از جهت افزودن کارمندان بیشتر به مجموعه خود داشته ایم. ۱۳۰ هزار نفر از کارمندان IBM آموزش دیده اند در حالی که ۷۰ هزار نفر انتخاب کرده اند تا با محصولات سری مک کار کنند و بیش از ۲۵۰ هزار نفر هم از «Box» استفاده می کنند. بیش از ۳۰ هزار نفر در سال جاری به شرکت ما اضافه شده اند.»

لازم به ذکر است که IBM در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ درآمدی ۲۰.۲ میلیارد دلاری کسب کرده است. این شرکت همچنین خبر داد برای ده شرکتی که آنها را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرده، مبلغ ۵ میلیارد دلار هزینه نموده.

IBM
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی