ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در هفته آینده منتظر خبرهای رسمی از موبایل بعدی بلک بری باشید

رویدادی تحت عنوان «اجلاس امنیت بلک بری» امروز در نیویورک برگزار شد. در این رویداد، آقای «جان چن»، مدیر عامل بلک بری همان ابتدای کار خبر داد که قرار نیست در این جلسه، در مورد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

رویدادی تحت عنوان «اجلاس امنیت بلک بری» امروز در نیویورک برگزار شد. در این رویداد، آقای «جان چن»، مدیر عامل بلک بری همان ابتدای کار خبر داد که قرار نیست در این جلسه، در مورد تلفن های هوشمند این شرکتی سخنی به میان آید.

وی در همین باره گفت: «مردم همیشه از من در مورد موبایل می پرسند. کاری که ما اینجا انجام می دهیم بسیار فراتر از دستگاه های موبایل است. در حال تبدیل شدن به یک سرویس دهنده بزرگ و حرفه ای هستیم و باور دارم در آینده هر کاری که در این زمینه انجام دهیم، بر صنعت ها تاثیر خواهد گذاشت.»

سپس آقای چن اظهار کرد که شرکت متبوعش تصمیم دارد در هفته پیش رو در مورد موبایل های هوشمند خود صحبت کرده و در مورد وضعیت آنها خبر دهد.

اینطور که پیداست، شرکت مورد اشاره امسال هم چند موبایل هوشمند اندرویدی در دست ساخت دارد. پیش از این اطلاعات مرتبط با یکی از همین موبایل ها که با نام رمز «Argon» شناخته می شود، منتشر گشته بود. این تلفن هوشمند به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی و رزولوشن 2K، اسنپدراگون ۸۲۰، چهار گیگابایت حافظه رم و دوربین ۲۱ مگاپیکسلی مجهز می شود.

باید دید بلک بری در هفته آینده چه برای رونمایی دارد و آیا از پرچمدار این شرکت در این تاریخ پرده برداری خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی