ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Brain It On؛ جذابیت های قوانین فیزیک

تاکنون پیش آمده عنوانی را تجربه کنید که لبخند را روی لب هایتان بنشاند؟ از شوخی ها صحبت نمی کنیم. منظور آرامشی است که این گونه بازی ها به بازیکن هدیه می دهند؛ آرامشی از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تاکنون پیش آمده عنوانی را تجربه کنید که لبخند را روی لب هایتان بنشاند؟ از شوخی ها صحبت نمی کنیم. منظور آرامشی است که این گونه بازی ها به بازیکن هدیه می دهند؛ آرامشی از جنس سرگرمی که فرد را از کالبد مشکلات خود می رهاند. مزیت بزرگ تر از این برای یک عنوان می خواهید؟

اگر نگاهی به عناوین معرفی شده چند هفته گذشته بیندازید، میبینید که در این بین Light House ،The Lost Path و Badland 2 از جمله بازی هایی هستند که لیاقت حضور در دسته بالا را دارند. امروز هم به سراغ یکی دیگر از همین عناوین رفته ایم. با ما و معرفی Brain It On! - Physics Puzzles همراه باشید تا بیشتر با این بازی جذاب آشنا شوید.

Brain It On
پیش از شروع هر مرحله، بازی به شما می گوید برای حل پازل باید چه کاری انجام دهید. به عنوان نمونه [تصویر بالا] در این مرحله بازیکن وظیفه دارد تنها دو عدد از توپ ها را به درون ظرف بیندازد.

قبل هر چیزی باید بگوییم آرامش احساسی نسبی است. نمی توانیم بگوییم تو حتما با این رفتار به آرامش خواهی رسید. همین مسئله در صنعت گیمینگ هم مشاهده می شود و این که فرد با چه عنوانی به راحتی خیال برسد را خودش مشخص می کند. با این وجود همان طور که بعضی رفتارهای آرامش بخش تقریبا همگانی هستند، بازی هایی هم وجود دارند که می توانند بیشتر از همتایان خود این احساس را به مخاطب هدیه دهند.

بیایید از این مقدمه چینی ها فاصله بگیریم و بحث اصلی را شروع کنیم. Brain It On! - Physics Puzzles با ترکیب «قوانین فیزیک و طراحی اجسام» توانسته یکی از جذاب ترین مکانیزم های گیم پلی را پدید بیاورد. برای پیشروی در هر مرحله باید دستورالعملی که ابتدا به شما گفته می شود را انجام دهید. المانی که در جذابیت بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می نماید، چگونگی پاسخ به معماهاست.

Brain It On-mobile
Brain It On دارای دویست مرحله است. با وجود این که تعداد معدودی از آن ها مکانیزم های تکراری دارند ولی همچنان بسیار لذت بخش هستند. تصویر بالا نمونه دیگری از دستور العملی است که به بازیکن داده می شود. در این مرحله بازیکن باید شیب جسم را به سمت راست تغییر دهد. با توجه به توضیحات پایین باید چه کاری انجام دهیم؟

برای این که بتوانید از پس پازل ها بر بیایید، باید دست خود را روی صفحه کشیده و اجسامی را طراحی نمایید. بنابراین بسته به چالش پیش رو، بازیکن هر چیزی که لازم است را ساخته و به محیط می افزاید. چرا این قدر قضیه را پیچیده می کنیم، اجازه دهید با مثالی ساده توضیح دهیم. تصور کنید سه توپ کنار هم و روی یک بلندی قرار دارند.

اکنون وظیفه شما این است تا تنها دو عدد از توپ ها را درون یک ظرف بیندازید. طبیعتا چون هر سه شی کنار هم هستند، باید کاری کنید تا آن ها از یکدیگر جدا شوند. بنابراین با طراحی یک جسم و انداختنش روی توپ ها می توانید به هدف خود برسید. این نکته را اضافه کنیم هیچ محدودیتی برای ساخت ندارید، اما اگر می خواهید در هر مرحله سه ستاره ممکن را به دست بیاورید، باید در زمان مشخص شده، تعداد محدودی از اشکال را درست کنید.

Brain It On-mobile game
این عکس ادامه تصاویر بالاست. همان طور که می بینید، به راحتی با لمس صفحه اسمارت فون خود و تشکیل یک جسم سنگین در طرف دیگر، می توانید شیب را تغییر دهید. به همین سادگی! فکر هم نکنید چون دستور العمل ابتدایی هر مرحله انگلیسی است، کار سختی در پیش دارید. جمله ها به ساده ترین شکل ممکن نوشته شده اند.

Brain It On! یکی از بهترین عناوینی است که توانسته از قابلیت های لمسی یک اسمارت فون استفاده نماید. این که بالاتر بازی را یک عنوان آرامش بخش نامیدیم به همین مسئله باز می گردد. جدا از جذابیت های موجود در مکانیزم های گیم پلی، Brain It On! آزادی عمل بیشتری به مخاطب خود می دهد.

بنابراین بازیکن می تواند تقریبا بدون هیچ گونه حد و مرزی، اجسامی که می خواهد را ساخته و یک قدم به پیروزی نزدیک شود. نکته جالب اینجاست چگونگی حل پازل هم به خود شما بستگی داشته و قابلیت استفاده از راه های گوناگون را دارید. برای سخن پایانی تنها یک جمله می گوییم، تجربه Brain It On! را از دست ندهید.

Brain It On! - Physics Puzzles

Brain It On! - Physics Puzzles

سازنده: Orbital Nine قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 32 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی