ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت ذخیره ویدئوها برای تماشای آفلاین به نسخه اندروید اپلیکیشن فیسبوک اضافه شد

از امروز قابلیتی به نسخه اندروید اپلیکیشن فیسبوک اضافه شده که می توان به کمکش ویدئوها را برای تماشا در حالت آفلاین ذخیره نمود. این قابلیت که قرار بود در ابتدا فقط برای کشور هندوستان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

از امروز قابلیتی به نسخه اندروید اپلیکیشن فیسبوک اضافه شده که می توان به کمکش ویدئوها را برای تماشا در حالت آفلاین ذخیره نمود. این قابلیت که قرار بود در ابتدا فقط برای کشور هندوستان و جهت ارتقای تجربه کار با فیسبوک در کشورهای توسعه نیافته و دارای اینترنت ضعیف عرضه شود، حالا در دسترس کلیه کاربران نسخه اندروید این اپ از سراسر دنیا قرار گرفته است.

برای دسترسی به آن کافیست از منوی زیر هر ویدئو گزینه Save Video را انتخاب کنید. با این کار شاهد ذخیره این ویدئو در بخش Saved اپلیکیشن خواهید بود. قابلیت مورد بحث البته ویدئوها را به طور مستقیم در موبایل شما دانلود نمی کند، بلکه فقط فایل مربوط به آن را در اپلیکیشن فیسبوک نگه می دارد که برای تماشای آن در حالت آفلاین می بایست حتما از طریق خود اپلیکیشن اقدام کنید و به فایل ویدئو در حافظه موبایل دسترسی ندارید.

شایان ذکر است فیسبوک نخستین شرکتی نیست که چنین قابلیتی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. یوتوب در سال 2014 امکان تماشای ویدئو در حالت آفلاین را برای اپلیکیشن های موبایل خود معرفی کرد و اخیرا Amazon Prime هم قابلیت مشابهی را برای نسخه های iOS و اندروید خود ارائه نموده است. برای دسترسی به این قابلیت جدید در فیسبوک لازم است که از آخرین نسخه های این اپ (نسخه 85 یا بتای 86) استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی