ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

1.5 میلیون واحد از موبایل Mi Max شیائومی طی دو ماه اخیر به بازار تزریق شده است

«لی جون» (Lei Jun)، یکی از موسسین و مدیرعامل شیائومی، اخیراً در اکانت شبکه اجتماعی Weibo خود نوشته که کمپانی چینی مورد اشاره، طی دو ماهی که از عرضه Mi Max می گذرد، 1.5 میلیون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

«لی جون» (Lei Jun)، یکی از موسسین و مدیرعامل شیائومی، اخیراً در اکانت شبکه اجتماعی Weibo خود نوشته که کمپانی چینی مورد اشاره، طی دو ماهی که از عرضه Mi Max می گذرد، 1.5 میلیون واحد از این فبلت را به بازار تزریق کرده است. با توجه به اینکه فبلت مذکور به نمایشگری 6.44 اینچی با رزولوشن 1080 مجهز شده، می توان گفت که شیائومی با ساخت Mi Max بازار خاص و محدودی را هدف قرار داده و چنین تقاضایی برای آن در نوع خود تحسین برانگیز به شمار می رود.

در حال حاضر دو مدل مختلف از Mi Max به بازار عرضه شده و در دسترس قرار گرفته. یکی از این دو مدل به همراه چیپست اسنپدراگون 650 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده اما مدل دیگر، مشخصات قدرتمندتری چون چیپست اسنپدراگون 652، رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده که گزینه ای ایده آل تر برای دوست داران موبایل های پریمیوم به شمار می رود.

lj

ناگفته نماند که هر دو مدل این موبایل ها از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 6 مگاپیکسلی و اندروید 6.0 مارشملو به صورت پیش فرض نیز استفاده می کنند و می توان آنها را انتخابی مناسب برای علاقه مندان به هنر عکاسی قلمداد کرد.

بد نیست بدانید شیائومی در نظر دارد که روز 27 جولای (برابر با 6 مرداد ماه) رویدادی برگزار کرده و طی آن، از موبایل Redmi Pro رونمایی به عمل آورد. این موبایل به نمایشگری 5.5 اینچی مجهز خواهد بود و در دو مدل به دست مشتریان می رسد که هر دو، پردازنده ده هسته ای مدیاتک را در خود جای می دهند. ضمناً یکی از این دو مدل از رم 3 گیگابایتی و دیگری از رم 4 گیگابایتی بهره خواهند برد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سامان جعفری
    سامان جعفری | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    فوق العادس گوشیا و محصولاتدشیائومی

  • farsam
    farsam | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    فقط اگه شیائومی رو کیفیت دوربیناش کار کنه دوربین دوگانه بذاره و فیلمبرداری۴kاضافه کنه دیگه گوشیاش هیچی کم ندارن

  • farsam
    farsam | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    گوشیاش عالین
    میشه گفت تمام ویژگیهای مثبت پرچمدارا و میان رده های شرکتهای سامسونگ و اپل و الجی و هوواوی رو گلچین میکنه و یه محصول با کیفیت و مرغوب حتی اعلا رو به دست مشتری ها و کاربرا میرسونه اونم با قیمت مناسب نه گزاف کاش تو ایران مث سامسونگ و الجی نمایندگی رسمی بیاره

  • alinajafi
    alinajafi | ۳۰ تیر ۱۳۹۵

    مگه ابه

مطالب پیشنهادی