ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نتیجه یک نظرسنجی کوچک: تنها ۱۰ درصد از کاربران تمایل به خرید آیفون ۷ دارند

همانگونه که پیش از این برایتان نوشته ایم، آیفون بعدی قرار نیست محصولی شگفت انگیز باشد و اینطور که پیداست، اپل تصمیم دارد تغییرات اندکی را در آن اعمال کند. حال نشریه Quartz دست به اقدام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

همانگونه که پیش از این برایتان نوشته ایم، آیفون بعدی قرار نیست محصولی شگفت انگیز باشد و اینطور که پیداست، اپل تصمیم دارد تغییرات اندکی را در آن اعمال کند. حال نشریه Quartz دست به اقدام جالبی زده و یک نظرسنجی برگزار کرده تا مشخص شود چه تعداد از کاربران آیفون، حاضر به خرید چنین موبایلی خواهند بود.

از میان افرادی که در ایالات متحده حضور داشته و در این نظرسنجی شرکت کرده اند، تنها ۱۰ درصد عنوان نموده اند که در صورت وجود چنین شرایطی، آیفون خود را با یک آیفون ۷ تعویض می کنند.

رشد فروش آیفون در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۶ برای اولین بار با کاهش رو به رو شد. در چنین شرایطی، قاعدتاً اپل باید برای تغییر اوضاع تلاش کند اما اینطور که پیداست، شرکت مورد اشاره می خواهد در شهریور ماه از موبایلی رونمایی کند که با نسل کنونی اش تفاوت چندانی نمی کند.

در نظرسنجی Quartz، تعداد ۴۶ درصد از شرکت کنندگان بیان کرده اند که اگر اپل طراحی را تغییر ندهد، به هیچ عنوان سراغ خرید نسل بعدی آیفون نمی روند. ۳۳ درصد نیز عنوان کرده اند که بعید است چنین دستگاهی را خریداری کنند. همانگونه که در ابتدا ذکر شد، ۱۱ درصد هم اشاره داشته اند که موبایل بعدی را می خرند. در واقع، بازخورد حدود ۹۰ درصد از کاربرانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، در مورد آیفون بعدی سرد بوده است.

دو ماه پیش گزارشی منتشر شد که در آن، عنوان شده بود اپل تصمیم دارد چرخه بروز رسانی موبایل هایش را سه ساله کند. اکنون گویا همان زمان از راه رسیده و اپل می خواهد آیفون ۷ خود را با ظاهری مشابه آیفون 6 و 6s رونمایی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • noisymind
    noisymind | ۲۴ شهریور ۱۳۹۵

    این یک حسن هست نه عیب! چون مثلا منی که آیفون 6 یا 6s دارم خیلی احساس عقب موندن نمیکنم و مخصوصا که خود اپل هم همین رو میخواد و گرنه نمیومد گوشی هاش رو 5 سال ساپورت کنه! ولی برعکس مثل سامسونگ الان منی که نوت5 داشتم دیگه گوشیم قدیمی هست و اگه نوت 4 داشته باشم که اصلا دیگه ساپورتی هم نمیشم! و کاملا این سیاست سامسونگ هست که مثلا من برم نوت7 یا اس 7 بگیرم! حالا بماند که اگه بخوایم گوشی اپل رو بفروشیم کمتر ضرر میکنیم تا بخوایم سامسونگ رو بفروشیم و کلی ضرر کنیم که گوشی جدید بگیریم.

  • sajjad.b
    sajjad.b | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    من از زمان ایفون 4 اس اپلی شدم تا همین الان هنوزم دارم استفاده می کنم 4 اس دارم دیروزم 6 فروختم
    6 فروختم برای خرید نوت 7 سامسونگ
    نمیخوام بگم ادم حرفه ای هستم !
    ولی این همه مدت 6-سالی هست که با اپل کار کردم و حالا دارم عوض می کنم اونم دلیل دارم کیفیت ساخت پایین و شکل نچندان دلچسب
    امیدوارم تو نسخه 7 اس معجزه کنه و از من نصیحت به شما هایی که میخواین بخرین ! فقط نسخه اس خریداری کنید ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی