ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آداپتور تبدیل جک 3.5 میلی متری به پورت لایتنینگ آیفون 7 در تصاویری جدید دیده شد

شش الی هفت هفته تا رونمایی کامل از اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس فاصله داریم، یعنی کمتر از دو ماه دیگر و مرتبا اطلاعات ضد و نقیض بسیاری می شنویم که البته ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۳:۱۵

شش الی هفت هفته تا رونمایی کامل از اپل آیفون 7 و اپل آیفون 7 پلاس فاصله داریم، یعنی کمتر از دو ماه دیگر و مرتبا اطلاعات ضد و نقیض بسیاری می شنویم که البته با نزدیک تر شدن به این تاریخ، برخی جزئیات بیشتر و بیشتر تکرار می شوند.

تقریبا همه ما می دانیم که ظاهر آیفون های جدید چگونه خواهد بود و جک هدفون از آن حذف شده. امروز در وبسایت Weibo نیز تصاویری منتشر شد که می توان آن را به کاور پشتی آیفون 7 نسبت داد که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می کنید.

اما نکته جالب توجه، آداپتوری است که به کاربر اجازه می دهد تا ایرفون های پیشین خود را نیز روی این دستگاه جدید مورد استفاده قرار دهد. با حذف جک 3.5 میلی متری و جایگزین کردن آن با پورت لایتنینگ، دیگر نمی توان از ابزارهای صوتی قدیمی برای گوش دادن به موسیقی از طریق آیفون 7 اقدام کرد مگر اینکه آداپتوری وجود داشته باشد.

گویا این آداپتور در دست تولید بوده و همه می توانند با اتصال ایرپادها و ایرفون های قدیمی خود به آن، مشکل پیش آمده را برطرف کنند. سوی دیگر این آداپتور نیز که به پورت لایتنینگ مجهز است به تلفن همراه وصل می شود.

در ادامه تصاویر لو رفته را می توان مشاهده کرد:

Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (1) Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (2) Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (3) Apple-iPhone-7-rear-cover-in-Space-Black Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (4) Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (5) Pictures-of-the-Apple-iPhone-7-rear-cover-surface-along-with-images-of-a-3.5mm-to-Lighting-adapte (6)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Ahmad Samiei
    Ahmad Samiei | ۳۱ تیر ۱۳۹۵

    این داستان دیگه خیلی تکراری شده
    نزدیک به معرفی نسخه جدید میشه
    کلی عکس و شایعه میاد
    همه میگن اپل از بین میره
    بعد معرفی میشه
    رکورد فروش میزنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی