ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Architecture Dictionary؛ اپلیکیشنی ضروری برای دانشجویان رشته معماری

از منظر فنی، دیکشنری یا واژه نامه ها به دو دسته تقسیم می شوند: دیکشنری های "عمومی" برای آشنایی با اصطلاحات رایج در مکالمات روزمره و موارد "تخصصی" که روی اصطلاحات و مفاهیم حوزه هایی به خصوص ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

از منظر فنی، دیکشنری یا واژه نامه ها به دو دسته تقسیم می شوند: دیکشنری های "عمومی" برای آشنایی با اصطلاحات رایج در مکالمات روزمره و موارد "تخصصی" که روی اصطلاحات و مفاهیم حوزه هایی به خصوص متمرکز شده اند.

اگر دانشجوی رشته معماری هستید یا در زمینه ساختمان سازی فعالیت می کنید، خوب می دانید که مراجعه به دیکشنری های عمومی برای فهم اصطلاحات تخصصی معماری و ساختن معادل فارسی برای آن ها کافی نیست. در موارد این چنینی لازم است که به یک دیکشنری تخصصی مراجعه کنید، و ما در این خصوص دانلود اپلیکیشن کمپانی Farlex را به شما توصیه می کنیم.

Architecture Dictionary هر آنچه معماران و دانشجویان معماری لازم دارند را برایشان فراهم کرده؛ از تشریح مفهوم دقیق بیش از 28 هزار اصطلاح تخصصی این رشته گرفته تا جمع آوری آرشیوی غنی از تصاویر مرتبط با معماری از منابع معتبری چون مک گرا-هیل.

Architecture 1

از یک دیکشنری/دایره المعارف معماری چه می خواهید؟ معرفی معماران مشهور، توصیف سبک های معماری در دوره ها و کشورها و مذاهب مختلف، یا تشریح دقیق المان های طراحی؟ Architecture Dictionary هر چه نیاز دارید را برایتان فراهم می کند.

این دیکشنری تخصصی درست مثل نمونه عمومی اش TheFreeDictionary (که قبلا آن را در یکی از مطالب جعبه ابزار به شما معرفی کردیم)، امکاناتی مثل جستجوی صوتی کلمات، بوکمارک نامحدود، پیشنهاد کلمه در هنگام تایپ، تغییر سایز نوشته ها و امکان شنیدن تلفظ صحیح واژگان به دو لهجه بریتیش و امریکن را هم در اختیارتان قرار می دهد.

تنها مشکل Architecture Dictionary اینجاست که دسترسی آفلاین ندارد، و این موضوع می تواند در مواقعی که امکان اتصال به اینترنت را ندارید به تجربه کارتان با آن لطمه بزند. اما این روزها دیگر دسترسی به اینترنت به سختی گذشته نیست و ضمنا ضرورت آنلاین بودن برای اجرای اپ خودش می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

اگر تیم Farlex امکان دسترسی آفلاین به دیکشنری مورد بحث را فراهم می کرد، مطمئنا فایل نصب اپ فضای بسیار زیادی از حافظه گجت هوشمند شما را به خود اختصاص می داد که مطمئنا برای هیچ کس موضوع خوشایندی نیست.

خوشبختانه Architecture Dictionary با ضعیف ترین اینترنت هم می تواند کارتان را راه بیندازد. بنابراین اگر دانشجوی رشته معماری بوده یا صرفا در این حوزه مطالعه می کنید، حتما این دیکشنری کاربردی را در گجت هوشمندتان نصب کرده تا به پاسخ تمام سوالات تان در حوزه معماری برسید.

Architecture Dictionary

Architecture Dictionary

سازنده: .Farlex, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 46 / 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی