ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مهلت استفاده از نسخه بتای Prisma برای اندروید به پایان رسید؛ منتظر نسخه کامل باشید

دیگر کسی نمانده که نام اپلیکیشن Prisma به گوشش نخورده باشد؛ ویرایشگر عکسی متفاوت با رویکردی خلاقانه که این روزها حسابی در میان کاربران اینترنت سر و صدا کرده و هم اکنون در صدر جدول اپلیکیشن های پرطرفدار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۵

دیگر کسی نمانده که نام اپلیکیشن Prisma به گوشش نخورده باشد؛ ویرایشگر عکسی متفاوت با رویکردی خلاقانه که این روزها حسابی در میان کاربران اینترنت سر و صدا کرده و هم اکنون در صدر جدول اپلیکیشن های پرطرفدار اپ استور در بسیاری از کشورهای دنیا قرار دارد.

همانطور که می دانید، پس از انتشار نسخه iOS روز سه شنبه نسخه بتای این اپلیکیشن برای کاربران اندروید هم منتشر شد که با وجود عملکردی ضعیف تر در سرعت پردازش تصاویر، کاربران سیستم عامل گوگل استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آوردند.

اما به نظر می رسد که تیم Prisma طی همین دو روزی که نسخه بتا را منتشر کرده، بازخوردهای کافی برای ارائه نسخه کامل را دریافت کرده باشد. بسیاری از کاربران گزارش داده اند که از امروز صبح، دقایقی پس از آنکه بتای Prisma در اندروید را باز کرده اند با چنین پیغامی در آن مواجه گشته اند: "برای تست نسخه بتا از شما متشکریم. لطفا منتظر انتشار نسخه کامل بمانید."

گفتنی است که پس از مشاهده این پیغام، در ابتدا بسیاری از کاربران تصور کردند که نسخه بتا را می توان فقط برای اعمال فیلتر روی تعداد معینی از تصاویر استفاده کرد. اما حقیقت این گونه نیست و قطع دسترسی به نسخه بتا به طور سراسری و توسط خود تیم توسعه دهنده انجام گرفته.

تیم سازنده اپ هنوز در مورد زمان انتشار نسخه کامل در گوگل پلی صحبتی نکرده، بنابراین تا رسیدن خبرهای بعدی باید اندکی منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی