ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن های Allo و Duo ممکن است به طور پیش فرض در اندروید نوقا نصب شده باشند [شایعه]

همانطور که می دانید، گوگل در جریان آخرین کنفرانس I/O خود که به صورت سالیانه برای توسعه دهندگان برگزار می شود از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید رونمایی به عمل آورد. این اپلیکیشن ها Allo و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

همانطور که می دانید، گوگل در جریان آخرین کنفرانس I/O خود که به صورت سالیانه برای توسعه دهندگان برگزار می شود از دو اپلیکیشن پیام رسان جدید رونمایی به عمل آورد. این اپلیکیشن ها Allo و Duo نام دارند که قرار است با اهدافی جداگانه اما در عین حال بسیار شبیه به هم، تا پایان امسال برای تلفن های هوشمند منتشر گردند.

مطابق شایعات جدیدی که از سوی کاربران وبسایت Reddit (که ادعای تستر بودن اپ های گوگل را دارند) منتشر شده، به نظر می رسد که Allo و Duo اپلیکیشن های پیش فرض نسخه بعدی سیستم عامل اندروید یعنی نوقا خواهند بود. همچنین احتمال دارد که واژه Allo صرفا اسم رمزی برای اپلیکیشن پیام رسان اندروید یعنی Messaging باشد.

شایعات از آنجا شروع شد که فردی با نام کاربری Therdav3 در ردیت پستی مبنی بر پیش فرض بودن اپلیکیشن های Allo و Duo را در اندروید نوقا منتشر کرد، اما ساعاتی بعد اقدام به حذف آن نمود. اما بلافاصله پس از او کاربر دیگری به نام LTNGNX پستی منتشر کرد و در آن اطلاعات زیادی از اپلیکیشن های آینده گوگل در اختیار کاربران شبکه اجتماعی ردیت گذاشت.

LTNGNX که ادعا می کند یکی از تسترهای گوگل است، در پست خود به پشتیبانی Allo از پیام رسانی پیامکی از همان ابتدای کار اشاره داشته که با توجه به این موضوع به نظر می رسد که شانس Allo برای تبدیل شدن به پیام رسان پیش فرض اندروید نوقا بالا باشد.

در بیلدهای مشخصی از اندروید، وقتی که فایل APK فاش شده Allo را نصب می کنید، اپلیکیشن خود را تحت عنوان Messaging معرفی می کند که همین موضوع احتمال این که Allo صرفا نام رمزی بیش نیست را تقویت کرده است.

البته جالب است بدانید که اگر همین حالا وارد صفحه اینترنتی پیش ثبت نام گوگل برای Allo در پلی استور شوید، در آن واژه fireball را خواهید یافت که این هم ممکن است یک نام رمز دیگر باشد.

در هر صورت چه این شایعه به وقوع بپیوند و چه نه، نکته مسلم این است که با توجه به موقعیت بسیار عالی فیسبوک مسنجر و واتس اپ، گوگل می بایست تا جایی که می تواند برای اپلیکیشن Allo مایه بگذارد تا بتواند مثل گذشته مجددا به صدر جدول رقابت اپلیکیشن های پیام رسان باز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی