ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه جدید Google Photos با ابزار برش پیشرفته تر و امکان دسته بندی بهتر آلبوم ها منتشر شد

اپلیکیشن فوق العاده کارآمد Google Photos به تازگی با ارائه دو قابلیت مهم بروزرسانی شده و به نسخه 1.24 ارتقاء یافته است. در آخرین نسخه این اپلیکیشن گالری و ویرایش تصویر مضاف بر ارتقای عملکرد ابزار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اپلیکیشن فوق العاده کارآمد Google Photos به تازگی با ارائه دو قابلیت مهم بروزرسانی شده و به نسخه 1.24 ارتقاء یافته است. در آخرین نسخه این اپلیکیشن گالری و ویرایش تصویر مضاف بر ارتقای عملکرد ابزار برش عکس، شاهد گزینه های بیشتری برای دسته بندی و مرتب کردن آلبوم ها نیز هستیم.

بگذارید در درجه اول به تغییرات صورت گرفته در ابزار برش تصاویر بپردازیم که شاید مهم ترین تغییر و تحول انجام گرفته در این بروزرسانی باشد. رابط کاربری در بخش برش تصاویر تغییرات مثبتی به خود دیده و حالا آیکن ها برای دسترسی بهتر از بالای صفحه به انتهای آن منتقل شده اند.

به غیر از این، حالا می توانید پیش از برش زدن عکس ها به نسبت های تصویر از پیش آماده شده دسترسی راحت تری داشته باشید. در مجموع تغییرات صورت گرفته در رابط کاربری این بخش توانسته اند تا تجربه کاربری گوگل فوتوز را به میزان قابل توجهی ارتقا ببخشند.

G Photos 1

اما به دسته بندی آلبوم ها می رسیم. در نسخه 1.24 هر وقت که آلبومی را باز کنید، می توانید به راحتی حالت نمایش پیش فرض را به مد "Recently added" تغییر دهید تا گوگل فوتوز تصاویر را بسته به زمان ثبت شدن در حافظه موبایل برایتان ردیف کند.

اگرچه هنوز هم جای گزینه ای برای دسته بندی عکس ها به طور دستی در اپلیکیشن خالیست، اما با همین دسته بندی خودکار هم می توانید به میزان قابل توجهی در زمان خود برای یافتن تصاویر صرفه جویی کنید.

G Photos 2

برای دسترسی به قابلیت هایی که گفتیم، باید منتظر ارائه آپدیت 1.24 برای تلفن هوشمندتان بمانید. اگر نمی خواهید که برای چنین موضوعی صبر کنید، می توانید فایل APK را همین حالا و مستقیما از پلی استور یا از وبسایت APKMirror دریافت نمایید.

دانلود از پلی استور

دانلود از APKMirror

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی