ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیبورد Swiftmoji منتشر شد؛ نخستین محصول سویفت کی پس از خریداری شدن توسط مایکروسافت

می خواهید بدانید که تیم Swiftkey در طول یک سالی که از خریداری شدنش توسط مایکروسافت گذشته، مشغول انجام چه پروژه ای بوده؟ احتمالا طی این مدت نتوانسته باشید آن را حدس بزنید. محصول جدید تیم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

می خواهید بدانید که تیم Swiftkey در طول یک سالی که از خریداری شدنش توسط مایکروسافت گذشته، مشغول انجام چه پروژه ای بوده؟ احتمالا طی این مدت نتوانسته باشید آن را حدس بزنید. محصول جدید تیم سویفت کی که امروز منتشر شده، Swiftmoji نام دارد، یک کیبورد شخص ثالث دیگر برای iOS و اندروید که می تواند اموجی ها را در تایپ برایتان پیش بینی کند.

برای انجام این کار، کیبورد سویفت موجی علاوه بر در نظر گرفتن مفهوم جملاتی که تایپ می شود، اصطلاحات رایج و به قول معروف ترند شده در سطح دنیا را هم در نظر می گیرد تا بتواند بسته به لحن جمله یا منظور کاربر اموجی مناسبی را برای استفاده به او ارائه کند.

پیشنهادات سویفت موجی تا حد زیادی به پیشنهادات کیبورد پیش فرض iOS 10 شباهت دارند، هر چند که آرشیوی کامل تر از اموجی ها و عملکردی هوشمندانه تر را از آن شاهد هستید.

Swiftmoji 1

به عنوان مثال اگر مشغول صحبت در مورد آخرین آهنگ خواننده مشهور آمریکایی "بیانسه" باشید، سویفت موجی می تواند اموجی های "ملکه" یا "زنبور" را به شما پیشنهاد دهد تا مجبور به جستجو در آرشیو عظیم اموجی ها برای یافتن تصویر مناسب نباشید.

کیبورد سویفت موجی در حال حاضر فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند، و عملکرد متفاوتی از آن را در دو پلتفرم اندروید و iOS شاهد هستید. در حالی که از آن می توان به عنوان یک کیبورد جایگزین و کامل برای اندروید استفاده کرد، صاحبان آی دیوایس ها تنها می توانند برای پیش بینی اموجی ها به آن تکیه کنند.

البته از هر نسخه ای که استفاده کنید، سویفت موجی نسبت به کیبورد استاندارد سویفت کی به مراتب ابزار تخصصی تری برای دسترسی به اموجی هاست. این کیبورد را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

Swiftmoji - Emoji Keyboard

Swiftmoji - Emoji Keyboard

سازنده: SwiftKey قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41 / ? مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی