ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

iOS 10 در صورت خیس شدن پورت لایتنینگ، به کاربر هشدار می دهد

بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی، از مقاومت در برابر آب برخوردار هستند اما به ندرت پیش می آید که این دیوایس ها، هنگامی که در خطر خیس شدن قرار گرفته اند، به کاربر هشدار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

بسیاری از موبایل های هوشمند امروزی، از مقاومت در برابر آب برخوردار هستند اما به ندرت پیش می آید که این دیوایس ها، هنگامی که در خطر خیس شدن قرار گرفته اند، به کاربر هشدار بدهند. بنابراین بسیاری از مواقع امکان دارد که اسمارت فون شما به صورت اتفاقی در مجاورت آب واقع شود و تا زمان از کار افتادن دستگاه، از این مسئله باخبر نخواهید شد.

اما حالا به نظر می رسد که اپل راه حلی برای این مشکل یافته و قابلیتی به نسخه بتای اخیر iOS 10 افزوده که هنگام خیس شدن پورت لایتنینگ دستگاه، به کاربر هشدار می دهد. به صورت ایده آل، چنین هشداری قرار است به دارنده موبایل کمک کند تا در اسرع وقت، تجهیزات جانبی را از دیوایس جدا کرده و پیش از وقوع مشکلی جدی آن را خشک نماید.

تا به این لحظه، قابلیت مورد اشاره تنها با آیفون های جدیدتر مانند 6 اس، 6 اس پلاس و SE سازگاری دارد و اهالی کوپرتینو سخنی درباره عرضه آن برای دیگر برای موبایل های تولیدی خود به میان نیاورده اند.

در هر حال، اضافه شدن چنین امکانی به تلفن های هوشمند اهالی کوپرتینو، حرکتی چندان غافلگیرکننده نیست و در نهایت هم به نفع اپل خواهد بود و هم به نفع مشتریان. چرا که در این صورت، کاربران ممکن است قادر به نجات آیفون خود پیش از بروز مشکلات جدی باشند و از سوی دیگر، اپل هم وقت و هزینه کمتری صرف تعمیر آنها خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    چرا اپل هم مثل اکثر شرکت ها موبایل های خودش رو با یه استاندارد ضد آب و یا حداقل ضد رطوبت ناچیز نمیسازه؟

مطالب پیشنهادی