ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رویت بلکبری هامبورگ در اسناد FCC
تکنولوژی

حضور بلکبری هامبورگ در اسناد FCC و افشای قیمت آن در کانادا

آن طور که به نظر می رسد زمان زیادی تا عرضه دومین موبایل اندرویدی کمپانی بلکبری باقی نمانده است، چرا که ردپای محصولی جدیدی تحت عنوان بلکبری هامبورگ به تازگی در پایگاه داده رگولاتوری کشور ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۰۰

آن طور که به نظر می رسد زمان زیادی تا عرضه دومین موبایل اندرویدی کمپانی بلکبری باقی نمانده است، چرا که ردپای محصولی جدیدی تحت عنوان بلکبری هامبورگ به تازگی در پایگاه داده رگولاتوری کشور آمریکا (FCC) مشاهده شده و به فاصله ای کوتاه قیمت آن نیز در بازار کانادا مشخص شده است.

طبق اطلاعات جدید این موبایل اندرویدی توسط کمپانی چینی TCL تولید خواهد شد. همان طور که می دانید این شرکت به مالکیت آلکاتل درآمده است، بنابراین شایعات قبلی در خصوص احتمال تولید بلکبری هامبورگ بر اساس Idol 4 بیش از پیش قوت می گیرد.

FCC-confirms-TCL-is-the-manufacturer-of-the-Hamburg.jpg

موبایل جدید بلکبری با شماره مدل STH-100-2 داری باتری ۲۶۱۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده اسنپدراگون ۶۱۵ و ۳ گیگابایت رم خواهد بود. نمایشگر این محصول میان رده ۵.۲ اینچی کیفیت تمام اچ دی دارد و سنسورهای دوربین پشت و جلوی آن به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی خواهند بود. بر خلاف محصولات غیر اندرویدی بلکبری، هامبورگ فاقد کیبورد فیزیکی QWERTY است.

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، قیمت این تلفن هوشمند در کشور کانادا مشخص شده است. بر طبق شنیده ها بلکبری هامبورگ در این کشور به قیمت ۳۵۰ دلار کانادا (معادل ۲۶۸ دلار آمریکا) به فروش خواهد رسید.

BlackBerry-Hamburg-visits-the-FCC.jpg

برخی تصور می کنند این موبایل همان محصولی است که در برخی اسناد دیگر تحت عنوان بلکبری نئون از آن یاد می شود. موبایلی که گفته شده در میانه های ماه آگوست (اواخر مرداد) روانه بازار شود.

باید تا هفته آینده و کنفرانس سالانه امنیتی کمپانی بلکبری منتظر ماند و دید برنامه های این شرکت برای آینده محصولاتش چگونه می تواند روزهای خوش گذشته را دوباره در خاطره ها زنده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی