ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ شوالیه گاتهام

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Batman: Arkham Underworld

screen640x640

یگانه منجی گاتهام بودن دل تان را زده؟ در Batman: Arkham Underworld آن را به آتش بکشید. بازی جدید کمپانی برادران وارنر این بار به جای بتمن،‌ شما را در نقش خلافکارهای گاتهام قرار می دهد تا بتوانید با جمع آوری اراذل و اوباش شهر و حمله به گروه های دیگر کنترل آن را به طور کامل در دست بگیرید.

ریدلر، کیلر کراک و هارلی کوئین رهبر مبارزات شما در این بازی استراتژیک خوش ساخت هستند. به غیر از سبک متفاوت بازی و البته گرافیک عالی، مطمئنا تجربه رویارویی با بتمن ارزشش را دارد که پانصد مگابایت از حافظه موبایل تان را تقدیم آرکام آندرورلد کنید. تا یادمان نرفته هم بگوییم که بازی فعلا برای پلتفرم iOS منتشر شده، اما نسخه اندرویدی آن هم به زودی از راه می رسد.

Batman: Arkham Underworld

Batman: Arkham Underworld

سازنده: .Warner Bros قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 451 مگابایت زبان:

Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 One

چیزی به شروع رقابت های المپیک ریو 2016 نمانده و کم کم موج اپلیکیشن ها و بازی های مرتبط با این موضوع از راه می رسند. Rio 2016 Olympic Games به عنوان بازی رسمی مسابقات، جز معدود عناوین المپیک محور خوبی است که این روزها می توانید در موبایل های اندرویدی و آی دیوایس هایتان تجربه کنید.

تیراندازی با کمان، بسکتبال، فوتبال، تنیس، پینگ پونگ و تیراندازی به اهداف پروازی رشته هایی هستند که می توانید در آن ها به مصاف رقبای آنلاین تان بروید. هر چند که نیت از ساخت این بازی بیشتر از سرگرمی گیمر اهداف تجاری و تبلیغاتی بوده، اما تجربه رقابت های آنلاین و رکوردزنی در آن ابدا خالی از لطف نیست.

Rio 2016 Olympic Games

Rio 2016 Olympic Games

سازنده: Neowiz Games Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 123 / 84 مگابایت زبان:

Rival Fire

screen640x640 (1)

اسم گلو موبایل که می آید، خوب می دانید که با یک بازی معمولی و سطح پایین طرف نیستید. آخرین محصول این استودیوی خوش سابقه هم از این قاعده مستثنی نیست و باز هم با یک بازی با کیفیت و قابل احترام برای گجت های هوشمند مواجه هستیم. گیم پلی Rival Fire ترکیبی از تمام شوترهای سوم شخصی است که دوستشان دارید.

با الگوبرداری از المان های عناوین بزرگی مثل گیرز آو وار و مس افکت، Rival Fire تلاش کرده تا محصول جذابی به دست موبایل گیمرها برساند و باید اعتراف کرد که کاملا در این کار موفق بوده. در این بازی آنلاین می توانید به نبردهای تن به تن یا دو به دو با دیگر بازیکنان بروید، یا تیمی چهار نفره تشکیل داده و مقابل موج های پیاپی حمله دشمنان بایستید.

Rival Fire

Rival Fire

سازنده: Glu Games Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 432 مگابایت زبان:

.Egg, Inc

Egg Inc. One

ظاهرا توسعه دهندگان این بازی هم مثل بیل گیتس مرغ ها را وسیله ریشه کن شدن فقر در جهان می دانند، به خاطر همین .Egg, Inc را طراحی کرده اند تا چم و خم مدیریت یک مرغداری را به شما بیاموزند. در این بازی جذاب باید برای مرغ ها سوله بسازید، آب و غذایشان را تأمین کنید تا در نهایت یک کارخانه بزرگ تولید تخم مرغ داشته باشید.

این کار را می توانید تا جایی گسترش بدهید که کامیون ها هر روز برای توزیع محصولات شما جلوی واحد مرغداری عظیم تان صف بکشند. در کنار ایده بکر و جدید بازی، گرافیک پیکسلی زیبای آن هم دلیل دیگری است که عاشق بازی .Egg, Inc بشوید. چه به مرغداری علاقه مندید و چه به پرندگان فوبیا دارید، به هیچ وجه نباید تجربه بازی .Egg, Inc را از دست بدهید.

.Egg, Inc

.Egg, Inc

سازنده: .Auxbrain, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 29.4 / 22 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • _sad_
    _sad_ | ۱ مرداد ۱۳۹۵

    اندروید بجنب ،بتمن !!!!!!!!!!

مطالب پیشنهادی