ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی نوت 7 احتمالاً برای اولین بار از گوریلا گلس 5 بهره خواهد برد

بعد از این که کمپانی Corning از نسل بعدی گوریلا گلس برای نمایشگر موبایل های هوشمند پرچمدار رونمایی کرد، در کنفرانس خبری مربوط به آن گفت که گوریلا گلس 5 از هم اکنون در دسترس ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

بعد از این که کمپانی Corning از نسل بعدی گوریلا گلس برای نمایشگر موبایل های هوشمند پرچمدار رونمایی کرد، در کنفرانس خبری مربوط به آن گفت که گوریلا گلس 5 از هم اکنون در دسترس قرار دارد و می توانیم منتظر مشاهده آن در محصولات پرچمدار آتی برندهای بزرگ جهان در سال جاری میلادی باشیم.

وقتی Corning بیانیه خود را در اختیار خبرگذاری ها گذاشت، این سوال پیش آمد که منظور از برندهای بزرگ دقیقاً چه کمپانی هایی است و چه زمانی می توانیم شاهد استفاده از گوریلا گلس 5 باشیم. مسلماً مهم ترین اسمارت فون هایی که طی چند ماه پیش رو به بازار خواهند آمد، گلکسی نوت 7 سامسونگ و آیفون 7 اپل هستند و می توان امیدوار بود که هردوی آنها، به نسل جدید محافظ های نمایشگر Corning مجهز باشند.

بعد از انتشار این خبر، یکی از رسانه های کره ای به سرعت مدعی شد که آیفون 7 و گلکسی نوت 7، هر دو از گوریلا گلس 5 مجهز خواهند بود. در گزارش این وب سایت کره ای آمده: «گوریلا گلس 5 با عرضه گلکسی نوت جدید در تاریخ 7 آگوست [17 مرداد ماه] برای اولین بار وارد بازار خواهد شد.» مسلماً تاریخ 17 مرداد ماه، به زمان عرضه گلکسی نوت 7 اشاره دارد؛ موبایلی که گفته می شود سامسونگ پس از معرفی آن در رویداد Unpacked خود، به سرعت پیش فروشش را آغاز خواهد کرد.

وقتی Corning نسل چهارم گوریلا گلس را معرفی کرد، به فاصله بسیار کمی اعلام نمود که موبایل گلکسی آلفای سامسونگ به این شیشه محافظ مجهز خواهد بود. اگرچه امسال چنین بیانیه ای منتشر نشده اما نباید فراموش کرد که سامسونگ در حال سرمایه گذاری روی Corning است و شاید معرفی گوریلا گلس 5 دو هفته پیش از رونمایی نوت 7، امری چندان اتفاقی نباشد.

در نهایت باید امیدوار بود که فبلت گلکسی نوت 7 واقعاً به گوریلا گلس 5 مجهز باشد، چرا که نه تنها این شیشه محافظ بسیار مقاوم تر از قبل شده و در برابر سقوط از ارتفاع 1.6 متری روی بتن از خود مقاومت نشان می دهد، بلکه تعویض نمایشگرهای سوپر امولد خمیده هم می تواند بسیار هزینه بر باشد؛ بد نیست بدانید که تعویض نمایشگر گلکسی اس 7 اج، تقریباً 300 دلار خرج روی دست کاربر می گذارد، بنابراین پیشگیری هرچه بیشتر از شکستن پنل نمایشگر نوت 7، مطمئناً باعث جلب توجه مخاطبان خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    سامي داره مي تركونه خداكنه تموم اين شايعه ها رنگ واقعيت به خودش بگيره و يه گوشي همه چيز تموم باشه

مطالب پیشنهادی