ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

یوبیسافت: کنسول بعدی نینتندو به رشد صنعت گیمینگ کمک خواهد کرد

ژاپنی ها چند روز پیش در گفت و گویی از مشکلات خود با Wii U پرده برداشتند. یکی از بخش های جالب این صحبت ها به چگونگی تبلیغ کنسول اشاره داشت؛ «با چه شیوه ای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

ژاپنی ها چند روز پیش در گفت و گویی از مشکلات خود با Wii U پرده برداشتند. یکی از بخش های جالب این صحبت ها به چگونگی تبلیغ کنسول اشاره داشت؛ «با چه شیوه ای می توانیم قابلیت های پلتفرم خود را به بهترین شکل ممکن برای مردم نمایش دهیم.»

بازه زمانی میان معرفی و عرضه Wii U حدود یک سال بود و دیدیم نینتندو نتوانست به خوبی بازیکن ها را متقاعد به خرید پلتفرم خود کند. اگر صحبت های این کمپانی پیرامون کنسول نسل بعدی آن ها درست باشد، از هم اکنون حدود هشت ماه تا عرضه NX باقی مانده و هنوز خود پلتفرم رونمایی نشده است.

ریاست یوبیسافت در مکالمه تلفنی که روز گذشته داشته، خاطرنشان کرده بازیکن ها نباید از این بابت نگران باشند، چون NX موفقیت های زیادی را به دست می آورد: «چیزی که ما [از کنسول] دیده ایم، فوق العاده است. فکر می کنیم NX می تواند به رشد گیمینگ کمک بسزایی کرده و بازیکن های کم تجربه را دوباره با این صنعت آشتی دهد.»

یوبیسافت قبلا هم به ستایش از NX و قابلیت هایش پرداخته بود. اگر به خاطر داشته باشید Alain Corre، ریاست بخش اروپا، آفریقا و آسیا یوبیسافت، در مصاحبه ای با وب سایت MCV عنوان کرد نینتندو با NX می تواند طرفداران از دست رفته Wii را پس بگیرد. البته نکته جالب تر قضیه صحبت های خود ژاپنی ها است.

میاموتو، خالق ماریو و زلدا، گفته حضور اطلاعات بسیار کم از NX به ایده های پشت ساخت کنسول باز می گردد و اگر این محصول تنها یک پلتفرم پیشرفته از دیدگاه تکنولوژی ها امروزی بود [یعنی فقط سخت افزار قدرتمند داشت و هیچ نوآوری در آن نمی دیدیم] زودتر از این ها NX رونمایی می شد.

بد نیست بدانید Wii در حالی توانسته بیش از 100 میلیون دستگاه بفروشد که گزارش ها از فروش 14 میلیونی Wii U حکایت می دهند. بنابراین طبیعی است صحبت های یوبیسافت و نینتندو پیرامون NX خیلی ها را کنجکاو کند. هنوز معلوم نیست چه زمانی این کنسول رونمایی شود. شایعات نشان می دهند پلتفرم بعدی ژاپنی ها قدرتی مشابه پلی استیشن نئو خواهد داشت.

IGN
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی