ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تولید اولین موبایل تاشونده ال جی در سال ۲۰۱۷
تکنولوژی

به احتمال زیاد اولین موبایل تا شونده ال جی نیمه اول سال آینده معرفی می شود

آن طور که به نظر می رسد، کمپانی کره ای ال جی فاصله زیادی تا نهایی سازی اولین موبایل خود مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر ندارد. البته این شرکت سابقه تولید محصولی چون G Flex را ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

آن طور که به نظر می رسد، کمپانی کره ای ال جی فاصله زیادی تا نهایی سازی اولین موبایل خود مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر ندارد. البته این شرکت سابقه تولید محصولی چون G Flex را نیز دارد که در نمایشگر آن به جای شیشه از پلاستیک استفاده شده بود، بنابراین تا حدودی قابلیت ارتجاعی را در خود داشت، اما ما در خصوص نمایشگری صحبت می کنیم که به معنای واقعی خم و راست شود.

از کشور کره خبر رسیده که ال جی به تازگی یکی از خطوط تولید نمایشگر خود در شهر Gumi این کشور را به ماشین آلاتی مجهز ساخته که به نظر می آید جهت تولید انبوه نسل ششم از نمایشگرهای OLED انعطاف پذیر این کمپانی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. ضمن این که بالاخره اولین موبایل تاشونده این شرکت نیز از زیر دست واحد «تحقیق و توسعه» خارج شده و حالا در مرحله آماده سازی برای تولید قرار دارد.

گفته می شود ال جی برای تامین فناوری های لازم با شرکت های مختلفی وارد همکاری شده، از جمله کمپانی کانادایی «IGNIS» که می تواند مدارات انعطاف پذیر را برای نمایشگرهای این شرکت به تولید برساند. مدیر عامل کمپانی کانادایی به تازگی در مصاحبه ای تایید کرده بود، در طی یکی دو سال آینده مردم شاهد گسترش موبایل های تاشونده ای خواهند بود که امکان تبدیل شدن به یک تبلت را دارا هستند.

بسیار محتمل است که تمام این تلاش ها در نیمه اول سال آینده به ثمر نشسته و شاهد عرضه اولین موبایل تاشونده در بازار باشیم. بهتر است فراموش نکنیم که شرکت سامسونگ هم به عنوان رقیب اصلی ال جی، چند سالی هست که در قالب برنامه Project Valley در حال توسعه محصولی مشابه است.

هیجان انگیزتر این که وعده داده شده اولین موبایل-تبلت انعطاف پذیر سامسونگ نیز در شش ماه اول سال ۲۰۱۷ روانه بازار شود. بنابراین می بایست انتظار سالی پر هیجان را برای برداشته شدن قدم بزرگ بعدی در بازار تلفن های هوشمند داشت و دید کدام یک از این دو غول کره ای می توانند سهم بیشتری از این سری تازه موبایل ها را از آن خود کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی