ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن File Expert؛ فایل منیجر قدرتمند اندروید با طراحی متریال

در بحث مقایسه سیستم های عامل، فایل منیجرها برگ برنده و مایه فخر فروشی اندرویدی ها هستند. اگر فایل منیجرهای ویندوزفون امکانات خوبی به کاربر ارائه نمی کنند و آی دیوایس ها عملا یک فایل منیجر واقعی در ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

در بحث مقایسه سیستم های عامل، فایل منیجرها برگ برنده و مایه فخر فروشی اندرویدی ها هستند. اگر فایل منیجرهای ویندوزفون امکانات خوبی به کاربر ارائه نمی کنند و آی دیوایس ها عملا یک فایل منیجر واقعی در اختیار ندارند، در عوض اندروید میزبان انبوهی اپلیکیشن قدرتمند برای مدیریت فایل هاست که هر کدام به تنهایی میلیون ها طرفدار دارند.

از آنجا که در اندروید برای انتخاب فایل منیجر گزینه های فراوانی دارید، بهتر است موردی را برگزینید که امکاناتش متناسب با نیازتان باشد. اگر سهولت استفاده برایتان مهم است، File Commander را در اختیار دارید. می خواهید فایل ها را با سرعتی بیشتر از حالت عادی جابجا کنید؟ Solid Explorer گزینه ای عالی برای شماست. از فایل منیجر در عین امکانات کافی، رابط کاربری زیبا می خواهید؟ اپلیکیشن امروز را به شما توصیه می کنیم.

File Expert 12

برجسته ترین خصوصیت File Expert رابط کاربری منحصر به فردی است که به طراحی متریال گوگل مزین شده، و دسترسی به بخش های مختلف در آن به آسانی انجام می گیرد. یک سوایپ ساده به چپ و راست کافیست تا در بخش های مختلف (حافظه SD، حافظه داخلی، فضای ابری، فایل های اخیرا باز شده و ...) جابجا شوید و با دکمه شناوری که در انتهای صفحه قرار گرفته، می توانید به سرعت پوشه، فایل یا فضای ابری جدیدی به حافظه اضافه نمایید.

فونت زیبا، دو تم تیره و روشن، انیمیشن های نرم و روان جابجایی در منوها و صد البته المان های طراحی متریال دست به دست هم داده اند تا بتوانید از رابط کاربری چشم نواز فایل اکسپرت لذت ببرید، و این موضوع می تواند دلیل قدرتمندی برای انتخاب این اپ به عنوان فایل منیجر پیش فرض تان باشد.

اما دلایل دیگری هم هستند تا بتوانیم فایل اکسپرت را فایل منیجری قدرتمند و ایده آل قلمداد کنیم. به غیر از امکانات روتینی که در تمام فایل منیجرهای اندرویدی می بینیم، فایل اکسپرت از ابزار بسیار کارآمدی تحت عنوان Recycle Bin یا همان سطل زباله هم بهره می برد. هر فایلی که در محیط فایل اکسپرت پاک کنید اول وارد این سطل زباله می شود تا اگر اشتباهی پاکش کرده باشید، بتوانید به سرعت آن را برگردانید.

File Expert 2

قابلیت خوب دیگر، گزینه ای است به نام File Shred که فایل ها را به طور کامل معدوم می کند، طوری که به هیچ وجه نتوان آن ها را بازگردانی کرد. تگ گذاری و جستجوی فایل ها با تگ های رنگی، Safebox برای نگهداری از فایل های خصوصی، App Lock برای قفل کردن اپلیکیشن ها و تبدیل فایل های ورد و اکسل و پاورپوینت به PDF هم از جمله قابلیت های ویژه فایل اکسپرت هستند که در کمتر نمونه مشابهی شاهد آن ها هستید.

تا اینجا به قابلیت های متفاوت فایل اکسپرت پرداختیم. اما همانطور که در ابتدا گفتیم، بسیاری از قابلیت های روتین فایل منیجرهای اندرویدی را در فایل اکسپرت هم می بینید؛ قابلیت های خوبی مثل مدیریت فایل ها در شبکه های LAN و فضاهای ابری، فشرده سازی فایل ها، سرور ftp برای دسترسی به فایل ها در رایانه و تهیه نسخه پشتیبان از اپلیکیشن ها که تقریبا از ضروریات هر فایل منیجر اندرویدی هستند.

تنها موضوعی که اندکی به تجربه کاربری فایل اکسپرت لطمه زده، وجود تبلیغات در محیط آن است. البته این تبلیغات با ارتقای اپ به نسخه کامل حذف شدنی اند، و حضورشان آنقدر پر رنگ نیست که نتوانید آن ها را نادیده بگیرید.

اگر در عین دسترسی به امکانات خوب در یک فایل منیجر زیبایی رابط کاربری هم برایتان اهمیت دارد، شک نکنید که فایل اکسپرت می تواند گزینه بسیار مناسبی برای مدیریت فایل هایتان محسوب شود. این اپلیکیشن را می توانید به رایگان از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

File Expert - File Manager

File Expert - File Manager

سازنده: (GMobile (Formerly GeekSoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • farsam
    farsam | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    لطفا دیجیاتو
    اپلیکیشن glide
    و اپلیکیشنsnow
    و اپلیکیشنswift downloader
    و اپ snow
    و اپ glide
    و اپcircle وcircle lite
    رو مورد نقد و بررسی قرار بدید.

  • امیر رضا مرزبان
    امیر رضا مرزبان | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    من از root explorer استفاده میکنم. از همش بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی