ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران آلمانی: اپل نوعی تبدیلگر لایتنینگ به جک 3.5 میلیمتری را برای آیفون 7 در نظر گرفته

تحلیلگران شرکت آلمانی Deutsche Bank به تازگی پیش بینی های جالبی را در مورد آیفون 7 و مدل پلاس آن ارائه نموده اند که به نوبه خود می توانند بسیار جالب باشند. برای نمونه طبق یکی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

تحلیلگران شرکت آلمانی Deutsche Bank به تازگی پیش بینی های جالبی را در مورد آیفون 7 و مدل پلاس آن ارائه نموده اند که به نوبه خود می توانند بسیار جالب باشند. برای نمونه طبق یکی از این پیش بینی ها، اپل در نظر دارد یک تبدیل کننده پورت لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری صدا را در پکیج آیفون های آتی بگنجاند که این تبدیل کننده در اصل جایگزین ایرپادهای وایرلس یا متصل به لاتنینگ خواهد گردید.

البته در نظر داشته باشید این نخستین باری نیست که چنین شایعه ای در رابطه با این تلفن هوشمند به بیرون درز می کند، منتها در این مورد خاص، تحلیلگران مدعی اند که ارتباطاتشان در زنجیره تامین قطعات اپل، این اطلاعات را در اختیارشان قرار داده است. از طرفی، این گمانه زنی در نوع خود هم بسیار منطقی است چراکه فروش جداگانه این تبدیل کننده قطعا راهکار مناسبی برای شرکت ساکن کوپرتینو نخواهد بود و می تواند انتقاداتی را علیه آن به دنبال داشته باشد.

علاوه بر این، تحلیلگران Deutsche Bank معتقدند که آیفون 7 پلاس از نوعی دوربین دوگانه با قابلیت های منحصر بفرد در زمینه زوم بهره خواهد برد. البته در شایعات و داده های لو رفته قبلی هم به وجود دوربین دوگانه در این محصول اشاره هایی شده بود، با این حال، اینکه سیستم یاد شده صرفا به بهبود تصاویر این موبایل می انجامد یا راهکاری مبتکرانه برای زوم را هم در آستین دارد مساله ایست که صرفا با گذر زمان مشخص می گردد.

در مورد مدل استاندارد آیفون 7 هم تحلیلگران اعلام داشته اند که این دستگاه مجهز به یک دوربین بهبود یافته نسبت به نسخه قبلی اش خواهد بود (که وجود لنز بزرگ تر روی بدنه آیفون 7 در عکس های پیشتر لو رفته از آن نیز این مساله را تایید می کند) و همزمان از سیستم تثبیت کننده اپتیکال نیز بهره می گیرد. اگر خاطرتان باشد نسل ششم از آیفون 4.7 اینچی برای این منظور از برخی الگوریتم های نرم افزاری بهره می گرفت، لذا پیش بینی استفاده از لرزشگیر اپتیکال در این مدل در نظر خیلی ها عجیب جلوه خواهد کرد.

این تیم آلمانی همچنین مدعی شده اند تغییراتی که پیشتر شنیده بودیم و در شایعات مختلف به آنها اشاره شده بود نیز صحت دارند؛ برای نمونه آیفون های جدید همراه با امکانات تازه ای نظیر اسپیکرهای استریو، بدنه ضد آب و دکمه هوم تاچ عرضه خواهند شد. آنها همچنین اینطور استدلال کرده اند که این تغییرات باعث می شوند امسال افراد کمتری آیفون خریداری نمایند که البته اپل با مدیریت هوشمند موجودی انبارهای خود می تواند این چالش را کنار بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    چرا عاقل کند کاری

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    برا اون قطعه کوچیک خریدار حتما باید کلی پول جدا بده.

  • امین
    امین | ۲ مرداد ۱۳۹۵

    برای کسایی مثل من که بخوان توی شارژ با هندزفری فیلم نگاه کنن یا آهنگ گوش بدن چی؟

مطالب پیشنهادی