ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آپدیت امنیتی برای Moto Z
تکنولوژی

موبایل Moto Z موتورولا آپدیت های امنیتی ماهیانه اندروید را دریافت خواهد کرد

بحث ارائه آپدیت های برای موبایل های اندرویدی از موضوعاتی است که همواره مورد مناقشه و اعتراض کاربران بوده است، چرا که به طور معمول شرکت های سازنده با تاخیر زیاد اقدام به ارائه به ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

بحث ارائه آپدیت های برای موبایل های اندرویدی از موضوعاتی است که همواره مورد مناقشه و اعتراض کاربران بوده است، چرا که به طور معمول شرکت های سازنده با تاخیر زیاد اقدام به ارائه به روز رسانی جدید این سیستم عامل برای موبایل های خود می کنند. اما انگار جز موبایل های خوشبخت سری نکسوس، قرار است Moto Z موتورولا نیز از آپدیت های امنیتی ماهانه گوگل برای سیستم عامل اندروید بهره مند شود.

گفته شده به محض ارائه Moto Z و Moto Z Force در روز ۲۸ جولای (۸ مرداد) به بازار، آپدیت امنیتی همان ماه برای این موبایل ها عرضه شود و این روند در ماه های بعد از آن نیز ادامه خواهد یافت.

به طور قطع این خبر برای کسانی که موبایل های موتورولا را می پسندند و به امنیت موبایل هایشان حساس هستند، بسیار خوشحال کننده خواهد بود. البته لازم به ذکر است که باقی شرکت های مطرح بازار چون سامسونگ و ال جی نیز وعده داده اند که به صورت ماهیانه آپدیت های امنیتی را برای محصولاتشان عرضه کنند.

علاوه بر این، آنها می خواهند راه حل رفع نقص های اختصاصی موجود در سیستم عامل و اپلیکیشن های ارائه شده برای تلفن های هوشمندشان را نیز در این آپدیت ها بگنجانند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی