ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تاریخ معرفی آیفون ۷
تکنولوژی

پیش بینی رونمایی از آیفون های جدید در تاریخی بین 22 تا 29 شهریور

هرچه به زمان رونمایی از جدیدترین تلفن های هوشمند کمپانی اپل نزدیک می شویم، حجم تصاویر لو رفته و شایعات در خصوص این محصولات رو به افزایش می گذارد. در تازه ترین خبرها، ایوان بلس ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

هرچه به زمان رونمایی از جدیدترین تلفن های هوشمند کمپانی اپل نزدیک می شویم، حجم تصاویر لو رفته و شایعات در خصوص این محصولات رو به افزایش می گذارد. در تازه ترین خبرها، ایوان بلس افشا کننده مشهور مدعی شده که دو موبایل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در هفته ای که روز دوشنبه ۲۲ شهریور آغاز کننده آن است، رونمایی خواهند شد.

بلس سابقه بسیار خوبی در افشای اطلاعات پیرامون تاریخ عرضه بسیاری از موبایل های اندرویدی دارد، همین مسئله باعث می شود که نتوانیم به راحتی از کنار ادعای او عبور کنیم. ضمن اینکه آیفون های نسل های قبل نیز همواره در همین اوقات رونمایی شده اند.

iPhone 2016 release: week of September 12th.

— Evan Blass (@evleaks) July 23, 2016

بلس چند روز پیش نیز گفته بود که نام مستعار این محصولات اپل "Sonora" و "Dos Palos" گذاشته شده است، گرچه او نگفت هرکدام به چه مدلی اشاره دارند، اما اولی نام شهر کوچکی در ایالت کالیفرنیا و دومی نام ایالتی در مکزیک است. نام مستعار نسل قبل آیفون ها هم "N71" و "N66" بود.

تا به حال دیگر مطمئن هستیم که آیفون های نسل جدید تفاوت فاحشی از لحاظ طراحی با نسل قبل خود نخواهند داشت و تنها قرار است شاهد جابجایی خطوط آنتن، لنز دوربین بزرگتر و (احتمالاً) حذف جک هدفون باشیم. به علاوه که گفته می شود مدل پلاس از دوربینی دوگانه در بدنه پشتی برخوردار خواهد بود.

البته حجم شایعات و تصاویر منتسب به این دو محصول اپل بسیار بیشتر از اینهاست، اما در نهایت می بایست تا زمان مراسم رسمی اپل منتظر ماند و دید این ادعاها تا چه حد به واقعیت نزدیک بوده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی