ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

محصول جدید چینی ها، سیستم عامل اندروید را روی آیفون اجرا می کند

مدت هاست که طرفداران اندروید و iOS در مورد دلایل انتخاب سیستم عامل محبوب خود به بحث و جدل با یکدیگر می پردازند. در اوایل سال جاری میلادی، «نیک لی» روشی را برای حل این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

مدت هاست که طرفداران اندروید و iOS در مورد دلایل انتخاب سیستم عامل محبوب خود به بحث و جدل با یکدیگر می پردازند. در اوایل سال جاری میلادی، «نیک لی» روشی را برای حل این مشکل پیشنهاد کرد: یک قاب محافظ سفارشی برای آیفون که امکان بوت شدن اندروید را هم روی این دستگاه فراهم می کند.

در این قاب محافظ، نوعی برد مداری تعبیه شده که نسخه ای تغییر یافته از اندروید مارشملو را اجرا می کند، ضمن اینکه با اپلیکیشن اختصاصی خود، امکان بوت شدن دیوایس با سیستم عامل موبایلی گوگل را فراهم می سازد.

حال کمپانی چینی Haimawan پروژه فوق را یک گام جلوتر برده و قاب محافظ MESUIT را معرفی کرده است. همانند نمونه اولیه معرفی شده توسط «لی»، این قاب حاوی سخت افزاری است که از سیستم عامل اندروید با پوسته سفارشی MESUIT بهره می گیرد، و از اپلیکیشن اختصاصی برای عملی ساختن اجرای آن توسط آیفون استفاده می کند.

در MESUIT یک باتری اضافه (با دو ظرفیت مختلف 1700 و 2500 میلی آمپر ساعتی) نیز تعبیه شده و همچنین 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی بیشتر برای کاربر فراهم گشته. در این قاب محافظ یک درگاه نانو سیم کارت تعبیه شده که توسط سیستم عامل اندروید قابل استفاده است.

البته برخلاف نمونه اولیه، قاب محافظ تولید شده فاقد درگاه کارت حافظه، HDMI و USB است. اگرچه «لی» این پروژه جالب را به همگان معرفی کرد، اما شرکت چینی فوق سریعاً این ایده را تجاری سازی کرده و محصول خود را از طریق وب سایت وابسته خود یعنی Jijia در بازار داخلی عرضه نموده.

لازم به ذکر است که قاب مخصوص آیفون 6/6s با قیمت حدود 150 دلار و قاب مخصوص مدل پلاس این موبایل با قیمت حدود 165 دلار به فروش می رسد، و شرکت فوق هنوز اعلام نکرده که آیا MESUIT در خارج از کشور سازنده نیز به فروش خواهد رسید یا خیر.

mesuit_case_iphone_android_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امین فرج زاده
    امین فرج زاده | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    چه جالب، اما کمتر کسی از این قاب فکر کنم بخواد استفاده کنه مهمترین دلیلش هم وزن و قطر زیاد،اما باتری اضافه و رم اضافه و یه سیم کارت اضافه داشتن و همچنین دوتا سیستم عامل داشتن هم یه ویژگی که بدرد گیگ ها میخوره نه یه کاربر معمولی

مطالب پیشنهادی