ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم معرفی رسمی اوپو F1s در تاریخ 13 مرداد برگزار می شود

در اخبار منتشر شده خواندید که اسمارت فون آتی شرکت چینی OPPO با نام F1s عرضه خواهد شد. ظاهراً مراسم معرفی این محصول در روز چهارشنبه 13 مردادماه برگزار می شود. در همین راستا، کمپانی چینی مورد بحث ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۳۰

در اخبار منتشر شده خواندید که اسمارت فون آتی شرکت چینی OPPO با نام F1s عرضه خواهد شد. ظاهراً مراسم معرفی این محصول در روز چهارشنبه 13 مردادماه برگزار می شود. در همین راستا، کمپانی چینی مورد بحث اقدام به ارسال دعوتنامه های رسمی برای مراسم رونمایی از محصول جدیدش کرده، که در هند برگزار خواهد شد.

اگرچه کمپانی اوپو هیچ کدام از مشخصات کلیدی این تلفن همراه را فاش نکرده، اما گزارش ها نشان می دهند موبایل F1s به دوربین جلویی با کیفیت 16 مگاپیکسل مجهز است، و حسگر اثر انگشت این دستگاه که درون دکمه home تعبیه شده، می تواند طی 0.22 ثانیه دیوایس را قفل گشایی کند.

oppo_f1s_launch_invitation_0

«اسکای لی» قائم مقام OPPO و مدیر عامل شرکت کسب و کار بین المللی موبایل در مورد جانشین F1 اظهار داشت:

بازخورد جهانیان نسبت به F1 بسیار عالی بود و کاربران این محصول، نظرات بسیار خوبی در مورد آن داشتند. ما نیز در پاسخ به روند مثبت مشاهده شده، گام را فراتر گذاشته و تجربه ای بسیار بهتر را برای کاربران به ارمغان آوردیم. F1s همه را شگفت زده خواهد کرد.

«اوپو» توجه خود را به ارتقاء و ابداع در حوزه عکسبرداری با اسمارت فون معطوف داشته، و محصول جدید ما نقطه عطفی در این زمینه به شمار می آید.

باید دید که آیا موبایل کمپانی چینی انتظارات طرفداران آن را برآورده خواهد ساخت یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی