ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۸۶ درصد از ابزارهای همراه اپل به iOS 9 مجهز هستند

تقریباً دو هفته پیش، گوگل خبر داد که اندروید مارشملو، بر روی ۱۳.۳ درصد از تمام ابزارهای اندرویدی جای گرفته. این در حالیست که گوگل، اندروید ۶.۰ خود را نه ماه پیش عرضه کرده بود. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

تقریباً دو هفته پیش، گوگل خبر داد که اندروید مارشملو، بر روی ۱۳.۳ درصد از تمام ابزارهای اندرویدی جای گرفته. این در حالیست که گوگل، اندروید ۶.۰ خود را نه ماه پیش عرضه کرده بود.

امروز اپل در بخش توسعه دهندگان از وب سایت خود آمار مشابهی را منتشر کرده است. محبوب ترین برند جهان خبر می دهد که ده ماه پس از عرضه این نسخه از سیستم عامل، ۸۶ درصد از ابزارهای فعال iOS از آن بهره می گیرند. این ابزارها، شامل آیفون، آیپد و آیپاد می شوند.

1469292294_ios-9-2016-07

رسیدن iOS 9 به ۸۶ درصد موضوع عجیبی نیست چرا که تنها ۴ ماه پس از عرضه این نسخه از سیستم عامل، روی ۷۵ درصد از ابزارهای همراه اپل جای گرفت. در ماه مارس، این رقم به ۷۹ درصد رسید و اینک با گذشت ده ماه از تاریخ اولیه، رقم مورد نظر به ۸۶ درصد رسیده که نشان از یکپارچگی سخت افزاری و نرم افزاری اکوسیستم شرکت یاد شده دارد.

لازم به اشاره است که iOS 8، اکنون تنها روی ۱۱ درصد از ابزارهای ساخته شده توسط اپل باقی مانده. این در حالیست که در سپتامبر گذشته و پیش از انتشار رسمی iOS 9، نسخه هشتم ۸۷ درصد از کاربران iOS را به خود جذب کرده بود.

تا دو ماه دیگر، اپل آپدیت بعدی خود برای iOS را تحت عنوان نسخه دهم این سیستم عامل عرضه خواهد کرد؛ سیستم عاملی که از نظر بصری دچار تغییرات و بهبودهایی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی