ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توانایی تشخیص پوکمون ها به امکانات اپلیکیشن وان درایو اضافه شد

مایکروسافت اخیرا تغییراتی در سرویس وان درایو اعمال کرده که شاید امکان ردیابی پوکمون ها مهم ترین آن باشد. اگر از کاربران وان درایو هستید، حتما می دانید که این سرویس قادر است تا با تشخیص هوشمندانه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

مایکروسافت اخیرا تغییراتی در سرویس وان درایو اعمال کرده که شاید امکان ردیابی پوکمون ها مهم ترین آن باشد. اگر از کاربران وان درایو هستید، حتما می دانید که این سرویس قادر است تا با تشخیص هوشمندانه تصاویر، آن ها را در تگ های مختلف (غذاها، ساختمان ها، حیوانات، نوشیدنی ها و ...) دسته بندی کند.

با توجه به استقبال گسترده از بازی پوکمون گو که این روزها داغ ترین سوژه محافل گیمری است، مایکروسافت تصمیم گرفته تا برای طرفداران این بازی خصوصیت ویژه ای را به اپلیکیشن وان درایو بیفزاید.

قابلیت جدید وان درایو، کلیه اسکرین شات هایی که از محیط بازی پوکمون گو گرفته و از آن ها در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه کرده اید را با تگ Pokémon از دیگر تصاویر تفکیک می کند. حالا می توانید در این تصاویر تفکیک شده کلیه پوکمون ها را با اسم شان جستجو کنید.

البته این موضوع تنها تغییر صورت گرفته در وان درایو نبوده و قابلیت های جدید دیگری را هم در این بروزرسانی شاهد هستیم. از جمله قابلیت های مهم دیگر، ساخت کلاژهای تصویری به صورت خودکار است. وان درایو از این پس می تواند بهترین عکس هایی که طی یک بازه زمانی مشخص گرفته اید را به طور خودکار گلچین کرده و از آن ها کلاژهایی زیبا بیافریند.

مورد بعدی، on this day نام دارد. با استفاده از آن، وان درایو هر روز تصاویری را که طی همان روز اما در سال های گذشته گرفته اید را به نمایش تان در می آورد تا از این طریق بتوانید خاطرات خوب تان را زنده کنید. همچنین ارتقای بخش جستجو و اعمال تغییراتی کوچک در رابط کاربری نیز از دیگر مواردی هستند که در بروزرسانی اخیر وان درایو شاهدشان خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی