ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جایگزین احتمالی V10 تأییدیه FCC را دریافت کرد

چندی قبل اعلام کردیم که در شهریور ماه، جانشین تلفن هوشمند V10 ال جی با نام V11 یا V20 معرفی می شود. ضمناً همان طور که اطلاع دارید برای اینکه موبایلی در بازار ایالات متحده ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

چندی قبل اعلام کردیم که در شهریور ماه، جانشین تلفن هوشمند V10 ال جی با نام V11 یا V20 معرفی می شود. ضمناً همان طور که اطلاع دارید برای اینکه موبایلی در بازار ایالات متحده عرضه شود، باید مجوز FCC را دریافت نماید.

در همین راستا به تازگی دیوایسی با شماره مدل LG-VS835 مجوز آژانس رگولاتوری ایالات متحده را دریافت کرده و منابع خبری معتقدند این کد به محصول جدید شرکت مورد بحث یعنی V11 یا V20 تعلق دارد.

با توجه به حروف VS در شماره مدل، می توان گفت این دستگاه به Verizon اختصاص دارد. لازم به ذکر است که LG V10 از سوی اپراتر ورایزن با کد LG-VS990 عرضه شد، همچنین کد LG-VS835 چندی پیش در ماه آوریل در یکی پایگاه های داده آنها مشاهده گشت.

در مستندات FCC، نمودار اصلی محل قرارگیری برچسب کمیسیون و آزمون های مهندسی که توسط آنها صورت گرفته دیده می شوند و انتظار داریم LG V11/V20 نیز همانند مدل قبل به دو نمایشگر مجهز باشد. با در نظر گرفتن اینکه فروش تلفن همراه G5 کره ای ها چندان رضایتبخش نبوده، احتمالاً شرکت فوق تمام تلاش خود را برای تعبیه کردن حداکثر امکانات ممکن در این دیوایس به کار بسته تا محصولی موفق را روانه بازار جهانی نماید.

در ادامه مستندات FCC مربوط به جانشین احتمالی LG V10 را می بینید.

LG_V11_V20_FCC_Doc_2

 

LG_V11_V20_FCC_Doc_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • parsa zarei
    parsa zarei | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    سلام به همگی میخواستم یه تشکر همه جانبه از تیم خوب دیجیاتو بکنم که صبح زود شروع به کار می کنند و ما رو با آخرین اخبار تکنولوژی اشنا میکنن
    ممنون از آقای مقدسی به خاطر این مقاله خوب

مطالب پیشنهادی