ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

عنوان جدید سونیک معرفی شد؛ بازگشت به ریشه ها [تماشا کنید]

در مراسم اختصاصی شرکت سگا در نمایشگاه کامیک-کان امسال در شهر سن دیگو، صبح امروز عنوان جدید مجموعه نام آشنا و پرطرفدار سونیک معرفی و رونمایی شد. این بازی که Sonic Mania نام دارد برخلاف ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

در مراسم اختصاصی شرکت سگا در نمایشگاه کامیک-کان امسال در شهر سن دیگو، صبح امروز عنوان جدید مجموعه نام آشنا و پرطرفدار سونیک معرفی و رونمایی شد. این بازی که Sonic Mania نام دارد برخلاف روند رو به جلو و همراه با پیشرفت تکنولوژی سال های اخیر سگا، به ریشه های خود بازگشته و در شکل و شمایلی کاملا مشابه با اولین قسمت دو بعدی سونیک در سال 1991 ساخته شده است. البته این بار با کمک برخی از متخصصین طراحی بازی های سنتی در دنیای مدرن.

در حالی که در سال های اخیر مدل های به روز و متعددی از سونیک توسط شرکت مادر سگا ساخته و روانه بازار می شد، هواداران همچنان با علاقه نشان دادن به نسخه های اولیه و تجربه عناوین دو بعدی سونیک-مانند نوستالژی دهه 90 میلادی را زنده نگه می داشتند. در نتیجه سگا تصمیم گرفت تمامی آن خاطرات را همراه با بازسازی برخی از مراحل سه گانه موفق اولیه و همینطور افزودن مراحلی کاملا جدید و خلاقانه، سونیک مانیا را خلق کند.

کریستین وایتهد یکی از بازی سازان مستقل استرالیایی که علاقه بی حد و حصری به توسعه بازی های سنتی و پیکسلی دارد و از سال 2011 با سگا همکاری کرده، استودیو هدکنون که متخصص بازسازی عناوین نوستالژی است و شرکت پاگوداوست سازنده بازی میجر مگنت (که با الهام فراوان از سونیک ساخته شده)، کمپانی سگا را در توسعه سونیک مانیا همراهی کرده اند.

سگا به بهانه سالگرد 25 سالگی عنوان سونیک پای به دنیای قدیمی خود گذاشته و به نظر عنوانی که مردم منتظرش بوده اند را به ارمغان آورده است. مدیر تیم سونیک تاکاشی ایزوکا می گوید: «سونیک مانیا از دل هواداران در آمده است. ما این عنوان را برای اولین بار با همراهی افراد زیادی ساختیم تا عشق طرفداران به سونیک را دوباره به آتش بکشیم. همه ما در سگا امیدوار هستیم بازیکنان به وجد آمده و شگفت زده شوند.»

سونیک مانیا در بهار سال 2017 برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همینطور کامپیوترهای خانگی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Ilia Majidi
    Ilia Majidi | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    از وقتی که این بازی رو دیدم از سونیک متنفر شدم مگه ما برگشتیم به نسخه های کنسول قدیمی سگا

  • مهران م.
    مهران م. | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    ? متاسفم که در چنین عصری این بازی‌های خوب و کم حجم برای موبایل یا حداقل آی‌اواس منتشر نمیشن و باید واسه یه بازی با پردازش فوق پایین دستگاه به اون بزرگی مثل پی سی و کنسول رو روشن کنیم!

  • آریا . M
    آریا . M | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    بهترین نسخه های سونیک برای کنسول Sega بود SEGA GENESIS SEGA CD بعد هم دو نسخه sonic4 ساخته شده برای موبایل

  • _sad_
    _sad_ | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    دیگه خیلی دست نخورده گذاشتن

مطالب پیشنهادی