ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ورایزن فردا رسماً خرید یاهو را تایید می کند

با توجه به خبرهایی که دیروز در خصوص یاهو منتشر شد، به نظر می رسد که خریدار قطعی این شرکت، «ورایزن» است. اینک گزارش می شود که هر دو شرکت یاد شده تصمیم دارند فردا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۳ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

با توجه به خبرهایی که دیروز در خصوص یاهو منتشر شد، به نظر می رسد که خریدار قطعی این شرکت، «ورایزن» است. اینک گزارش می شود که هر دو شرکت یاد شده تصمیم دارند فردا خبر قطعی این داد و ستد را اعلام کنند.

لازم به ذکر است که شرکت ورایزن، در روز سه شنبه باید گزارش عملکرد مالی خود از سه ماه دوم سال جاری میلادی را منتشر کند و اینطور که پیداست، به همین دلیل روز دوشنبه خبر این خرید که مبلغ آن به سختی به ۵ میلیارد دلار می رسد، اعلام خواهد شد.

پیش از این یاهو ذکر کرده بود که صرفاً تصمیم دارد هسته اصلی تجارت خود را به فروش برساند ولی هنوز هم مشخص نیست که این قرارداد ۵ میلیارد دلاری، مشمول پتنت ها و املاک تحت مالکیت یاهو می شود یا خیر. در این میان سازمان های رگولاتوری مرتبط نیز باید این خرید و فروش را تایید کنند.

یاهو در ابتدای سال جاری اعلام کرد که می خواهد هسته مرکزی تجارت خود را به فروش برساند و بر همین اساس، به دنبال بالاترین پیشنهاد است. در این میان شرکت های مختلفی که بیشتر خصوصی بودند، در لیست خریداران دیده شده اند. خریده شدن یاهو توسط Verizon که بزرگترین شرکت ارتباطی ایالات متحده نیز به شمار می رود، پایانی خواهد بود بر یکی از نخستین استارتاپ های وب که در سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کرد.

حال پس از خریده شدن یاهو، این شرکت توسط شخص دیگری در ورایزن رهبری خواهد شد. اینطور که پیداست، مدیر عامل AOL، آقای «تیم آرمسترانگ» سکان هدایت یاهو را در دست خواهد گرفت. این در حالیست که ورایزن سال گذشته شرکت AOL را با مبلغ ۴.۴ میلیارد دلار خریداری کرد و این شرکت اینترنتی بزرگ به همراه مدیر عاملش را به مجموعه بزرگ خود افزود و اکنون نیز می خواهد یاهو را با آن ادغام کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    تمام خاطرات کودکی اینترنت من با یاهو رقم خورده. یادش به خیر صفحه اصلی یاهو که با اینترنت دایال آپ باز نمیشد و همیشه آرزوی دیدن نیوزفیدش رو به طور کامل داشتیم. یادش به خیر یاهو مسنجر که تمام مکالمات ما بعد از ICQ با اون بود. وقتی مکالمه تصویری بهش اضافه شد، از 10 دقیقه مکالمه تقریباً 9 دقیقش به گفتن جمله "صدا میاد؟" و "تصویرمو داری؟" صرف می شد. یادش به خیر ایمیل یاهو که نهایت به هم ریختگی رو داشت و وقتی تازه جیمیل اومده بود همه می گفتن "ایمیل جیمیلتو بده".
    واقعاً یادش به خیر...

  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    چه خوشکل

  • M o h s e n
    M o h s e n | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    واقعا حیف شد !
    یاهو ، مای سپیس ، ای او ال و ...
    که جزوی از تصور ما از اینترنت رو تشکیل دادن ، نفسشون به شماره افتاده !
    امیدواریم پس از واسپاری تغییرات اساسی توش صورت ندن و در واقع به جای از نو نوشتنش ، درمانش کنن چون ماریسا مایر با وجود تمام تلاشش ، فقط تونست حکم آنتی بیوتیک رو برا یاهو داشته باشه .

  • مستر دیالکتیک
    مستر دیالکتیک | ۳ مرداد ۱۳۹۵

    مدیریت غلط به کجاها کشوند یاهو رو ...

مطالب پیشنهادی