ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری از دستگاه های لغو شده نوکیا توسط مایکروسافت

اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت چندین گجت مختلف در دست توسعه از سوی نوکیا را کنسل کرده و اجازه ادامه توسعه، معرفی و عرضه عمومی آنها را نداده است. در بین این محصولات ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

اینطور که به نظر می رسد، مایکروسافت چندین گجت مختلف در دست توسعه از سوی نوکیا را کنسل کرده و اجازه ادامه توسعه، معرفی و عرضه عمومی آنها را نداده است. در بین این محصولات می توان چند تبلت، موبایل و همچنین ساعت هوشمند را یافت.

اما برای طرفداران نوکیا و محصولات آن، همواره این سوال مطرح است که اگر توسعه این ابزارها لغو نمی شد، چه اتفاقی می افتاد؟ تعداد این گجت ها کم هم نبوده. برای مثال پیش از این تصاویری از Moonraker، McLaren و لومیا ۶۵۰ اکس ال منتشر شده است.

امروز ولی تصویری از کشور چین به فضای مجازی راه یافته که تصویر چندین دستگاه توسعه یافته از نوکیا را به نمایش می کشد؛ دستگاه هایی که البته در میانه راه با آنها وداع شده. روی میز در تصویر فوق، یک دستگاه سبز رنگ دیده می شود که در اصل «نوکیا ۲۰۲۰» نام دارد.

این تبلت قرار بود با نمایشگری ۸.۳ اینچی، رزولوشن ۱۰۸۰p و پنل IPS LCD به دست کاربر برسد. از طرف دیگر، محصول مورد اشاره از سیم کارت نانو پشتیبانی به عمل می آورد. پیش از این شایعه شده بود که تبلت ۲۰۲۰ نوکیا، از قلم هوشمند (استایلوس) نیز برخوردار است. پس از ۲۵۲۰، قرار بود ۲۰۲۰ دومین تبلت مجهز به ویندوز RT باشد.

اما در این تصویر می توان لومیا ۶۵۰ اکس ال را به رنگ سفید مشاهده کرد. از طرف دیگر، نوکیا XL 2 نیز در این عکس مشاهده شده که اولین بار است نام آن شنیده می شود. سایر دستگاه ها، نمونه اولیه هستند و برخی با لوگوی نوکیا و بعضی نیز با لوگوی مایکروسافت در تصویر دیده می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • امیر
    امیر | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    ماکروسافت نوکیا رو بیچاره کرد... معتادش کرد بعدشم ولش کرد... رفیق بد همینه ?

مطالب پیشنهادی