ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار عکس های خبری موبایل Moto E3 دو هفته بعد از رونمایی رسمی آن

حدودا یک هفته و نیم پیش موبایل اقتصادی موتو E3 موتورولا در انگلستان معرفی شد و چند روز بعد، دستگاه مجوز FCC را در آمریکا دریافت کرد. امروز و در حالی که یک ماهی تا ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

حدودا یک هفته و نیم پیش موبایل اقتصادی موتو E3 موتورولا در انگلستان معرفی شد و چند روز بعد، دستگاه مجوز FCC را در آمریکا دریافت کرد.

امروز و در حالی که یک ماهی تا عرضه این تلفن هوشمند به بازار انگلستان باقی مانده، تعدادی از عکس های خبری آن منتشر شده اند، تا تصویری واضح تر از شکل و شمایل کلی اش پیدا کنیم.

گفتنی است که هنوز در مورد عرضه این محصول به خارج از بازار انگلستان حرفی به میان نیامده اما قیمت آن در این کشور برابر با 132 دلار آمریکا اعلام شده.

موتو E3 دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل (اچ دی) است و یک پردازنده چهار هسته ای را در کنار یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء درون بدنه خود جای داده است.

همانطور که گفته شد حافظه دستگاه با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل افزایش است و می توان از این طریق 32 گیگابایت دیگر را به آن اضافه نمود.

دوربین اصلی این موبایل هشت مگاپیکسلی است و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی برایش در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز این موبایل اقتصادی را هم یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی تامین می کند و تا یک روز نیازی به شارژ آن نخواهید داشت. سیستم عامل از پیش نصب شده روی این موبایل هم اندروید 6.0 است.

در پایان باید اضافه نماییم در زمانی که موتو E3 در انگلستان معرفی شد، تنها یک عکس تبلیغاتی جدید از آن در فضای مجازی قرار گرفت، اما حالا تصاویر بیشتری از این موبایل منتشر شده که می توانید در ادامه نگاهی به آنها بیاندازید.

Press-images-of-the-Motorola-Moto-E3 (1) Press-images-of-the-Motorola-Moto-E3 (2) Press-images-of-the-Motorola-Moto-E3 (3) Press-images-of-the-Motorola-Moto-E3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی