ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Modobag آشنا شوید؛ چمدانی که شما را در کوتاه ترین زمان به پرواز می رساند

وقتی تنها چند دقیقه به بلند شدن هواپیمایی که قرار است با آن سفر کنید باقی مانده باشد، معمولا به هر روشی برای کنار زدن ازدحام جمعیت و رسیدن به گیت مورد نظرتان فکر می کنید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

وقتی تنها چند دقیقه به بلند شدن هواپیمایی که قرار است با آن سفر کنید باقی مانده باشد، معمولا به هر روشی برای کنار زدن ازدحام جمعیت و رسیدن به گیت مورد نظرتان فکر می کنید و تنها وسیله ای که برای این منظور به ذهنتان خطور نمی کند چمدان شماست.

در این مطلب قصد داریم شما را با ایده ای مبتکرانه به نام Modobag آشنا کنیم که در واقع ترکیبی از یک اسکوتر موتوردار و چمدان برای لباس های شماست. این چمدان قادر است با بیشینه سرعت 12 کیلومتر بر ساعت شما را حمل کند و یک سیستم ترمز دو چرخ هم برایش در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید. اگر در این حین هم تصمیم به شارژ موبایل یا دیگر گجت های همراهتان گرفتید می توانید از پورت های شارژ USB این چمدان استفاده نمایید.

در داخل بدنه این محصول یک موتور الکتریکی 200 واتی جای گرفته که از باتری های لیتیومی کار گذاشته شده درون آن تغذیه می کند. Modobag با هر بار شارژ می تواند مسافتی در حدود 9 کیلومتر را طی کند که این رقم نیز براساس بیشینه وزن 81 کیلوگرم برای سرنشین تعیین شده و قطعا با افزایش وزن فرد کوتاه تر می گردد.

وزن کلی این چمدان برابر با 8 کیلوگرم عنوان شده و ابعادش به اندازه ایست که درون محفظه های بالای سر شما درون هواپیما جا می گیرد. شرکت سازنده ادعا کرده که این محصول سازگاری لازم را با استانداردهای تعیین شده از سوی اداره امنیت حمل و نقل و همچنین اداره هوانوردی آمریکا دارد.

ایده ای بی سرانجام

این چمدان قطعا می تواند حرکت کردن در سالن های بزرگ فرودگاهی را برای مسافران راحت تر نماید اما در واقعیت هیچ کارایی یا فایده ای ندارد. حتما می دانید با چمدانی که درون خود یک منبع تغذیه داخلی دارد نمی شود از گیت های امنیتی فرودگاه عبورد کرد. از طرفی اگر کادر امنیتی فرودگاهی فردی را در حال حرکت روی یک اسکوتر درون سالن ببینند قطعا وی را مورد بازجویی و مواخذه قرار خواهند داد.

قیمت اولیه تعیین شده برای این چمدان متحرک در کمپین Indiegogo برابر با 995 دلار اعلام شده و طبق اعلام شرکت سازنده اش، خریداران می توانند در ژانویه سال آینده آن را تحویل بگیرند.

گفتنی است که تا کنون نیمی از مبلغ تعیین شده برای تولید انبوه Modobag تامین شده و هنوز یک ماه دیگر برای رسیدن به موفقیت باقیست. شرکت سازنده اعلام نموده برای تولید این چمدان تنها به 50 هزار دلار نیاز دارد که به یقین رقم پایینی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • سالم گلکار
    سالم گلکار | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    سلام خانم موسوی
    ببخشید مشکل دریافت نکردن نوتیفیکیشن خبرهای تازه رو به همکاراتون اطلاع دادید یا نه؟
    قرار نیست آپدیت جدیدی بیاد که این مشکل برطرف بشه؟
    باور کنید از وقتی که این برنامه آپدیت شده و نوتیفیکیشن آخرین خبرها ازش برداشته شد از خبرهای جدید بی خبر موندم چون یادم میره بهش سر بزنم

    • Sobhan Gholamian
      Sobhan Gholamian | ۴ مرداد ۱۳۹۵

      راست میگن اصلا نوتیفیکشن هاش نمیاد لطفا رفعش کنید

مطالب پیشنهادی