ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تبلت اقتصادی گلکسی Tab J را معرفی کرد

سامسونگ امروز از یک تبلت اقتصادی دیگر در تایوان پرده برداشت. Tab J از درگاه سیم کارت برخوردار است و در سفرهای طولانی می توانید سیم کارت خود را از موبایل خارج کرده و از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

سامسونگ امروز از یک تبلت اقتصادی دیگر در تایوان پرده برداشت. Tab J از درگاه سیم کارت برخوردار است و در سفرهای طولانی می توانید سیم کارت خود را از موبایل خارج کرده و از ارتباط 4G در این تبلت نیز بهره گرفته و تماس های صوتی و تصویری برقرار کنید.

تبلت یاد شده دارای صفحه نمایشی ۷ اینچی با رزولوشن WXGA، یا ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. از سوی دیگر سامسونگ در آن یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری قرار داده که می تواند تا ۹ ساعت استفاده مداوم و ترکیبی را پاسخگو باشد.

نکته دیگر در مورد Tab J،  مجهز بودنش به پردازنده ای ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است. تبلت مورد اشاره همچنین ۱.۵ گیگابایت حافظه رم دارد و به ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش مجهز شده.

دو دوربین بکار رفته در دو سوی دستگاه نیز ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند. تبلت تازه سامسونگ از لحاظ ارتباطات وایرلس نیز چیزی کم نداشته و می تواند A-GPS و وای-فای 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۰ و رادیوی اف ام را در اختیار کاربر قرار دهد.

نکته عجیب اینکه حالا ۹ ماه از زمان ارائه اندروید مارشملو توسط گوگل سپری می شود ولی سامسونگ در این تبلت از اندروید ۵.۱.۱ استفاده کرده که به سال ۲۰۱۴ تعلق دارد.

انتظار می رود که در هفته آینده، گلکسی Tab J به پیشخوان فروشگاه های تایوانی راه پیدا کند. این موبایل در دو رنگ طلایی و سفید، با قیمت ۱۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Nima
    Nima | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    بازم یه آشغال دیگه?

  • Rivekan
    Rivekan | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    اندروید 5؟ ??

مطالب پیشنهادی