ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پتنت تازه ای را برای سه طرح مختلف از یک شارژر وایرلس به ثبت رساند

اخیرا اسناد تازه ای از یک پتنت جدید متعلق به سامسونگ به دست آمده که نشان می دهد این شرکت مدت ها روی طرح های متفاوتی برای شارژ بیسیم کار کرده است. در این اسناد طرح مربوط به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

اخیرا اسناد تازه ای از یک پتنت جدید متعلق به سامسونگ به دست آمده که نشان می دهد این شرکت مدت ها روی طرح های متفاوتی برای شارژ بیسیم کار کرده است. در این اسناد طرح مربوط به سه شارژر بیسیم ارائه شده و آنطور که به نظر می آید، شکل و شمایل کلی شان به مراتب بهتر از انواع دیسک مانند و فلتی است که هم اکنون توسط این شرکت به فروش می روند.

طبق عکس ها و البته اطلاعات مندرج در پرونده مربوط به این پتنت، هر سه شارژر مد نظر سامسونگ کمی از سطح ارتفاع دارند و قادر خواهند بود که به صورت همزمان ساعت هوشمند و اسمارت فون شما را شارژ نمایند.

از قضا این دستگاه ها قابلیت شارژ دستگاه هایی نظیر دوربین، عینک های الکترونیکی، اسمارت فون، تبلت، اسمارت واچ و دیگر گجت های پوشیدنی را هم دارند.

این را هم اضافه نماییم که سامسونگ اوایل امسال یعنی در ماه ژانویه درخواست ثبت این پتنت را ارائه کرده بود اما دفتر علائم تجاری و پتنت های آمریکا به تازگی اسناد مربوط به آن منتشر کرده است.

هنوز مشخص نیست که این شارژرها جدید دقیقا چه زمانی وارد بازار می شوند اما با در نظر داشتن این نکته که سامسونگ قصد دارد نوت 7 را در تاریخ دوازدهم مردادماه رونمایی کند، می توان انتظار داشت که همزمان پرده از شارژر وایرلس جدید آن نیز برداشته شود.

samsung-new-wireless-charger-1-662x540 samsung-new-wireless-charger-2-720x352 samsung-new-wireless-charger-3-720x385 samsung-new-wireless-charger-4-720x414

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیرحسام.‌‌شیخی
    امیرحسام.‌‌شیخی | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    خانم موسوی ظاهرا برنامه prisma رسما برای اندروید معرفی شده میشه لینکشو بزارید؟

    • مریم موسوی
      مریم موسوی | ۴ مرداد ۱۳۹۵

      امیر عزیز این خبر رو همراه با لینک دانلود حدودا یک ساعت پیش منتشر کردیم :http://dgto.ir/545

مطالب پیشنهادی