ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت ارتباطات کماکان می گوید طرح رجیستری حتی به صورت آزمایشی هم اجرا نشده است

ضد و نقیض گویی در مورد طرح رجیستری موبایل در میان نهاد های دست اندرکار تمامی ندارد. پس از وعده ی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای قطعی طرح رجیستری موبایل ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

ضد و نقیض گویی در مورد طرح رجیستری موبایل در میان نهاد های دست اندرکار تمامی ندارد. پس از وعده ی مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خصوص اجرای قطعی طرح رجیستری موبایل از اول مرداد، روز شنبه دوم مرداد، دکتر فرنقی زاد، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده نبودن مقدمات اجرای طرح رجیستری خبر داد.

یک روز پس از آن، یعنی یکشنبه سوم مرداد، حسین فلاح جوشقانی، معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اجرای فنی طرح رجیستری گوشی های موبایل به صورت آزمایشی خبر داد.

امروز دوشنبه نیز با وجود ادامه ی اخباری مبنی بر آغاز دوره ی آزمایشی طرح رجیستری و جزئیات اجرایی آن، پیگیری‌ ها از وزارت ارتباطات حاکی از تناقض و ناهماهنگی است.

مسئولین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز اعلام کرده اند طرح رجیستری از روز گذشته برای تعداد محدودی از موبایل های کارمندان اپراتور ایرانسل آغاز شده و امروز برای اپراتور رایتل و فردا برای اپراتور همراه اول نیز اجرا خواهد شد.

اما با پیگیری رسانه ها در خصوص اجرای آزمایشی این طرح از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولین این وزارتخانه اعلام کرده اند طبق اعلام قبلی، هنوز نیز مقدمات اجرای این طرح مهیا نیست و حتی پایلوت طرح نیز آغاز نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Ali Yz
    Ali Yz | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    دوستان من قصد خرید 6s دارم،الان بخرم ممکنه که ریجستر نشه؟

  • Pourya amirshekari
    Pourya amirshekari | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    این طرحی نیست که بشه به این راحتی عملیش کرد حالا هر روز بیان بگن شده اخر شب بگن نشده بعدشم این طرح عملی بشه به راحتی میشه با ۲۰۰ تومن گوشی رو فعال کرد توی ایران کار نشد نداره خخخ

  • fadavi
    fadavi | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    اونایی که رفتن 6اس خریدن حالا بسوزن زودتصمیم
    گرفتین اپل مارک کمی توایران نیست که بخواید
    ورودشوممنوع کنیدجواب مردمو چی میدید??????? :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) خیلی هم خوب شد

  • سپهر هدایت
    سپهر هدایت | ۴ مرداد ۱۳۹۵

    دكتر فرنقی زاد، رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از آماده نبودن مقدمات اجرای طرح رجیستری خبر داد. و گفت فقط خواستیم یه حالی از اپل فروشها بگیریم، و به طرفدارهای اپل و فناوری بگیم ما میتوانیم، انقدر اپل اپل نکنید، از این به بعد glx, glx کنید، راحت تو جیب جا میشه، مثل اپل هم مجبور نیستید یه عمر تحملش کنید هر کاری کنید خراب نشود و نگهش دارید، سرماه خراب میشه، میتونی نوش را بخری، اونوقت زندگی و زندگی کردن را درک میکنی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی