ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از گلکسی J2 Pro پرده برداشت

هند را می توان یکی از بازارهایی پنداشت که به تازگی توسط شرکت های توسعه دهنده تلفن های هوشمند کشف شده و به همین دلیل، سامسونگ به سختی می کوشد تا محصولات میان رده و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

هند را می توان یکی از بازارهایی پنداشت که به تازگی توسط شرکت های توسعه دهنده تلفن های هوشمند کشف شده و به همین دلیل، سامسونگ به سختی می کوشد تا محصولات میان رده و اقتصادی بسیاری را در آن عرضه کند. امروز این کمپانی کره ای از موبایلی تازه در هند رونمایی کرد که «گلکسی J2 Pro» نام دارد.

احتمالاً این نام و تصویر ابتدای مطلب به نظرتان آشنا می رسد. دچار دژاوو نشده اید و سه هفته پیش، سامسونگ موبایلی با همین ظاهر و همین نام معرفی کرده بود. حال یک Pro به این نام افزوده شده و در قالب موبایلی تازه به فروش می رسد.

البته اینجا نمونه Pro با دستگاهی که سه هفته پیش رونمایی شد تفاوت چندانی ندارد. تنها حافظه رم از ۱.۵ به ۲ گیگابایت افزایش یافته و ارزان ترین نمونه آن نیز حالا ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

سایر مشخصات یکی هستند. گلکسی J2 Pro مانند گلکسی J2، دارای یک نمایشگر ۵ اینچ با رزولوشن HD و پنل Super AMOLED است و از چیپست Spreadtrum SC8830 استفاده می کند که دارای پردازنده ای ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتزی است.

سامسونگ در موبایل «حرفه ای» خود دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی را در اختیار کاربر قرار می دهد. باتری دستگاه نیز ۲۶۰۰ میلی آمپری انتخاب شده و در زمان خرید، با اندروید مارشملو به دستتان می رسد.

همانگونه که ابتدای مطلب هم ذکر شد، این موبایل در هند معرفی شده و بازار هدفش نیز همین کشور است. در نتیجه سامسونگ ویژگی های خاصی را در اختیار کاربران هندی قرار می دهد. برای مثال حالت S Bike، صرفه جویی شدید در مصرف داده موبایل، و البته تکنولوژی Turbo Speed. این فناوری آنطور که گفته می شود، می تواند اپلیکیشن های بومی این دستگاه را با سرعتی ۴۰ درصد بالاتر از حالت معمول اجرا کند.

مانند موبایلی که سه هفته پیش رونمایی شد، J2 Pro نیز از ویژگی «Smart Glow» یا «تابش هوشمند» استفاده می کند. این در واقع یک نوار LED است که دور لنز دوربین دستگاه و در بخش پشتی آن جای گرفته و می تواند با تابش نور و رنگ های مختلف، شما را از اعلانات باخبر می سازد. این ویژگی قابلیت های دیگری هم دارد که پیشتر به آن پرداخته ایم.

موبایل مورد بحث قرار است با قیمت ۱۴۷ دلار توسط سامسونگ در هند فروخته شود. با این حال شاید در آینده نیز شاهد حضور آن در بازارهای دیگر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • morteza
    morteza | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    من galaxy j2 دارم حرف نداره کیفیت تصویر کیفیت دوربین باتری نسبت به قیمتش عالیه تصویرش مثل اس سیکس هست یکمم پررنگ تره فقط اگه خیلی دقت کنی بخوای فیلم ببینی رزولیشنش شاید کمتر باشه کلا برای کارای روزمره بجز بازی عالیه ماله من مدل فورجی هست اینم چراغش به نظرم خیلی باحاله ولی انصافا خرید پرچمدار سامسونگ نمی ارزه چون من کارایی که با این گوشی میکنم رو مقایسه کردم با اس سیکس هیچ فرقی نداشت قبل این گوشی ام شیش ماه زنفون دو داشتم صفش خراب شد درستش کردم ولی تاچش ضعیف شد?

  • Nima
    Nima | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    دوتا آشغال توی یک روز !
    WoW
    حالا دارم به قدرت دامدونگ پی میبرم !?

مطالب پیشنهادی