ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ضبط خودکار تماس های ورودی و خروجی در اندروید با اپلیکیشن Automatic Call Recorder

پیدا کردن یک اپ اندرویدی قابل اعتماد برای ضبط مکالمات تلفنی، همیشه یکی از معضلات بزرگ کاربران این سیستم عامل بوده. این موضوع را زمانی متوجه خواهید شد که واژه Call Recorder را در پلی استور جستجو کنید: ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

پیدا کردن یک اپ اندرویدی قابل اعتماد برای ضبط مکالمات تلفنی، همیشه یکی از معضلات بزرگ کاربران این سیستم عامل بوده. این موضوع را زمانی متوجه خواهید شد که واژه Call Recorder را در پلی استور جستجو کنید: صدها اپلیکیشن همنام و به ظاهر مشابه برایتان ردیف می شوند، همگی هم ادعا می کنند که در ضبط مکالمات بهترین اند.

حقیقتا انتخاب بهترین گزینه از میان خیل انبوه این اپلیکیشن ها کار آسانی نیست. اما مواردی هستند که کاربران استقبال بیشتری از آن ها به عمل آورده و کمتر در مورد مشکلات شان گلایه کرده اند. Automatic Call Recorder تیم SMSROBOT با آمار بیش از یک میلیون دانلود، یکی از شاخص ترین آنهاست که امروز به شما معرفی می کنیم.

Automatic Call Recorder دو وظیفه را به نحو احسن انجام می دهد: یکی ضبط تمام مکالمات، دیگری انجام این کار به صورت اتوماتیک. وقتی که اپ را نصب و فعالش می کنید، دیگر خیال تان راحت است که همه تماس های ورودی و خروجی تان ضبط خواهد شد.

Recorder 2

Automatic Call Recorder همیشه در پس زمینه فعال و آماده به کار است، و بلافاصله پس از شروع مکالمه شروع به ضبط آن می کند. این که کدام تماس ها ضبط شوند هم به دست خودتان سپرده شده: همه مکالمات، یا فقط مکالمه با مخاطبینی که خودتان تعیین کرده اید.

اپلیکیشن مورد بحث می تواند مکالمات را در دو فرمت MP3 و WAV برایتان ذخیره کند. حتی کیفیت ضبط را هم می توانید خودتان تعیین کنید. اگر با حجم بالای خروجی ها مشکلی ندارید، فرمت WAV و صدای استریو برای شما بهترین است. در غیر این صورت باید فرمت فشرده تر MP3 را انتخاب کنید.

سازنده اپ برای رفع مشکل حجم فایل ها، گزینه خوبی در اختیار کاربر قرار داده و آن هم امکان بارگذاری خودکار تماس ها در فضاهای ابریست. البته به حالت خودکار فقط در نسخه Premium اپ دسترسی دارید. اگر از نسخه رایگان و معمولی استفاده می کنید، زحمت بارگذاری مکالمات در گوگل درایو و دراپ باکس گردن خودتان است. Shake to Record یا لرزاندن موبایل برای آغاز ضبط هم قابلیت خوب دیگری است که فقط کاربران نسخه پولی اپ به آن دسترسی خواهند داشت.

البته امکانات نسخه رایگان اپ برای انجام وظیفه اصلی اش یعنی ضبط مکالمات، کافی هستند و شاید اصلا نیازی به ارتقای آن به نسخه کامل نداشته باشید. اپلیکیشن کار ضبط مکالمات را تقریبا بدون ایراد انجام می دهد، خروجی هایش از کیفیت مناسبی برخوردارند و ضمنا بر خلاف نمونه های مشابه رابط کاربری بسیار زیبایی را در آن شاهد هستید.

اگر به دنبال ابزاری ایده آل و قابل اعتماد برای ضبط مکالمات می گردید، حتما Automatic Call Recorder را مد نظر داشته باشید. این ضبط کننده خوب مکالمات را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Automatic Call Recorder Pro

Automatic Call Recorder Pro

سازنده: SMSROBOT LTD قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 13 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mojtaba Sahragard
    Mojtaba Sahragard | ۹ آبان ۱۳۹۵

    اگه نرم افزاری سراغ داشتید لطفا واسم ایمیل کنید اسمشو
    Sahragard114@gmail.com

  • Mojtaba Sahragard
    Mojtaba Sahragard | ۹ آبان ۱۳۹۵

    سلام
    از معرفی این نرم افزار ممنون
    میشه ی ضبط صوت رایگان هم معرفی کنید نه برای مکالمات بلکه برای ضبط صدای غیر مکالمه
    بهاطر مسئله عدم جواز شرعی استفاده از نرم افزارهای پولی خیلی مشکل دارم

مطالب پیشنهادی