ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت اکس باکس وان بار دیگر کاهش یافت

با وجود این که طی چند ماه گذشته، اکس باکس وان دو بار با کاهش قیمت مواجه شده اما ردموندی ها بار دیگر چوب حراج به پلتفرم نسل هشتمی خود زدند. بر اساس گفته Larry ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۴ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

با وجود این که طی چند ماه گذشته، اکس باکس وان دو بار با کاهش قیمت مواجه شده اما ردموندی ها بار دیگر چوب حراج به پلتفرم نسل هشتمی خود زدند. بر اساس گفته Larry Hub، مدیر برنامه نویسی اکس باکس لایو، مردم آمریکا می توانند هم اکنون اکس باکس وان 500 گیگابایتی را با قیمت 249 دلار خریداری کنند.

نکته جالب توجه اینجاست طرح بالا شامل بعضی باندل ها هم می شود؛ Gears of War: Ultimate Edition و Quantum Break Special Edition از جمله باندل هایی هستند که تاکنون تایید شده اند. اگر هم بازیکن ها علاقه ای به این بسته ها نداشته باشند، با استفاده از Name your Game می توانند بین چندین عنوان انحصاری مایکروسافت چیزی که می خواهند را رایگان انتخاب کنند.

این کاهش قیمت تا مدت زمان محدودی پا برجا خواهد بود و هنوز مالک برند اکس باکس پیرامون اجرایی کردن آن در مناطق دیگر صحبتی به عمل نیاورده است. همان طور که می دانید، سال پیش ردموندی ها قیمت کنسول خود را کاهش دادند و به 350 دلار رساندند. پیش از شروع نمایشگاه E3 هم آن ها دوباره دست به کار شدند و این بار اکس باکس وان را 300 دلار قیمت گذاری کردند.

به نظر می رسد مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا موجودی اش از اکس باکس وان های اولیه را خالی کند. چون اکس باکس وان اسلیم چند روز دیگر عرضه خواهد شد. جالب تر اینجاست با وجود این همه کاهش قیمت، اکس باکس وان باز هم فروش ماهیانه اش کمتر از پلی استیشن 4 است.

تمامی این اتفاقات در صورتی افتاده اند که کنسول نسل هشتمی سونی همچنان 350 دلار قیمت دارد. شاید ژاپنی ها با معرفی پلی استیشن نئو یا پلی استیشن اسلیم، دست به کاهش قیمت پلی استیشن 4 بزنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ایمان Asgharpour
    ایمان Asgharpour | ۷ مرداد ۱۳۹۵

    من فک کنم با این روند مایکروسافت طرح یکی بخر دوتا ببر رو اجرا میکنه

  • مهدی اکرمی
    مهدی اکرمی | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    هر کسی هر چیزی بگه و هر نقدی بکنه، واسه من هیچی ایکس باکس با کینکت نمیشه و همیشه از انجام بازیهای کینکت لذت بردم. چه در XBOX360 و چه در XBOX ONE.
    هرچند به کینکت توجه درخوری نشد، ولی فناوری کینکت یه فناوری خارق العاده بود که هرگز از یاد من نخواهد رفت.

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    جالب تر اینجاست که حرفی از سونی و پلی استیشن توی منبع نیست جناب مترجم

    محض اطلاع مردم ترجیح می دن ایکس باکس وان اس رو بخرن به خاطر اینه ، الان هم ایکس باکس وان اس توی پیش فروش گیم استاپ رتبه اول رو داره

مطالب پیشنهادی