ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آموزش روش جیلبریک iOS 9.3.3 [تماشا کنید]

اگر کاربر iOS باشید، زمانی را به خاطر دارید که امکانات مقیم این سیستم عامل بسیار محدودتر از امروز بود و بر همین اساس بسیاری از کاربران تمایل داشتند با جیلبریک کردن، قابلیت های توسعه ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

اگر کاربر iOS باشید، زمانی را به خاطر دارید که امکانات مقیم این سیستم عامل بسیار محدودتر از امروز بود و بر همین اساس بسیاری از کاربران تمایل داشتند با جیلبریک کردن، قابلیت های توسعه یافته به دست دیگران را نیز به محصول اپل اضافه نمایند.

هرچند سیستم عامل موبایل اپل در سالهای اخیر تغییرات چشمگیری داشته و دیگر قابل مقایسه با دوران ابتدایی خود نیست، اما هنوز هم علاقه به جیلبریک بین کاربران مشاهده می شود و tweak های سوم شخصی نیز وجود دارد که برخی در طول سالهای اخیر به استفاده از آنها عادت کرده اند.

اگر شما هم جزو چنین کاربرانی هستید، خبر خوش اینکه به فاصله ی کوتاهی پس از عرضه ی iOS 9.3.3 تیم Pangu موفق شده جیلبریک مربوط به این نسخه را ارائه نماید. البته پیش از پرداختن به روش جیلبریک لازم است توجه شما را به چند موضوع جلب نماییم.

نخست اینکه برای انجام روش ارائه شده بهتر است کمی اطلاعات تخصصی داشته باشید تا در صورتی که شرایط به خوبی پیش نرفت قادر باشید مشکل به وجود آمده برای دستگاه (که هنگام جیلبریک کردن کاملاً محتمل است) را رفع نمایید.

مسئله ی بعدی اینکه پس از جیلبریک کردن با این روش لازم است هر بار که تلفن هوشمند خود را خاموش و روشن می کنید چند مرحله ی ساده را انجام دهید، بر همین اساس نمی توان گفت این جیلبریک untethered است اما حداقل نسبت به روش های دیگر ساده تر به حساب می آید و هر بار پس از روشن کردن دستگاه نیاز نیست آن را به کامپیوتر متصل نمایید.

علاوه بر این باید توجه داشته باشید که در حال حاضر نرم افزار این جیلبریک تنها برای ویندوز و به زبان چینی عرضه شده است، اما انتظار می رود به زودی نسخه های انگلیسی و پلتفرم مک نیز توسط سازنده ارائه شوند.

در نهایت اگر تمام شرایط توضیح داده شده را می پذیرید، از شما دعوت می کنیم با مشاهده ی ویدیوی زیر روش انجام جیلبریک iOS 9.3.3 را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • SHAKIB
    SHAKIB | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    فقط دستگاه های 64 بیتی :|

  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۵ مرداد ۱۳۹۵

    اين جيلبريك نسخه نهاييه؟يعني مشكلي پيش نمياره واسه دستگاه يا مثلا باگي چيزي داره؟اگه كسي جيل كرد يه توضيحي بده ممنون ميشم

    • Meqdad
      Meqdad | ۶ مرداد ۱۳۹۵

      دوست عزيز من جيل كردم ولي هنوز سازگار نيس و باعث ميشه يه سري برنامه ها مثل زاپيا و وين گلوري كرش كنن،حداقل ماله من كه اينجوري بود ?
      بگم كه باتريو هم يكم ميبره بالا مصرفشو

مطالب پیشنهادی