ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان زوم هنگام فیلمبرداری و اموجی های بزرگتر؛ تغییرات اخیر نسخه iOS پیام رسان واتس اپ

توسعه دهندگان واتس اپ، ساعاتی پیش بروزرسانی جدیدی را برای نسخه iOS این پیام رسان منتشر نموده اند که قابلیت های جدیدی برای چت و فیلمبرداری به آن اضافه کرده. بزرگترین تغییری که در این نسخه می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

توسعه دهندگان واتس اپ، ساعاتی پیش بروزرسانی جدیدی را برای نسخه iOS این پیام رسان منتشر نموده اند که قابلیت های جدیدی برای چت و فیلمبرداری به آن اضافه کرده. بزرگترین تغییری که در این نسخه می بینید، امکان زوم هنگام فیلمبرداریست که با یک سوایپ ساده به بالا و پایین دسترسی به آن ممکن می شود.

اما رابط کاربری اپلیکیشن نیز در این بروزرسانی دستخوش تغییراتی شده است. در صفحه اصلی چت ها، گزینه ای تحت عنوان Edit اضافه شده تا بتوان از طریق آن مکالمات را آسان تر از گذشته انتخاب کرده و آن ها را به آرشیو پیام های ذخیره شده فرستاد. همچنین با این گزینه می توان چندین پیام را به طور همزمان حذف یا به عنوان خوانده شده نشانه گذاری کرد.

پنجره های چت حالا با سرعت بیشتری بارگذاری می شوند، و برای مشاهده تمام پیغام ها در آن دیگر گزینه Scroll Again را نخواهید دید. از این پس می توانید اسکرول را بی وقفه ادامه دهید تا به اولین یا آخرین پیغام در صفحه چت های واتس اپ برسید.

ضمنا به غیر از مواردی که گفتیم، حالا می توانید اموجی هایی که در گفتگوهایتان به کار می گیرید را در ابعاد بزرگتری نسبت به نسخه های پیشین مشاهده کنید. همچنین یک بخش وب/دسکتاپ به صفحه تنظیمات اپلیکیشن اضافه شده تا کاربران iOS بتوانند به تنظیمات مربوط به ورود به حساب کاربری خود از طریق دسکتاپ دسترسی آسان تری داشته باشند. نسخه جدید واتس اپ را می توانید همین حالا از اپ استور دانلود کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی