ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت چینی LeEco امروز از خرید VIZIO، تولید کننده آمریکایی تلویزیون پرده برمی دارد [شایعه]

شاید در حال حاضر نام برند چینی LeEco برای شما نا آشنا به نظر برسد، اما احتمالاً در آینده بیشتر در موردش خواهید شنید، خصوصاً اگر شایعات در مورد تصمیم این شرکت برای خرید VIZIO ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۵ مرداد ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

شاید در حال حاضر نام برند چینی LeEco برای شما نا آشنا به نظر برسد، اما احتمالاً در آینده بیشتر در موردش خواهید شنید، خصوصاً اگر شایعات در مورد تصمیم این شرکت برای خرید VIZIO (تولید کننده آمریکایی تلویزیون) حقیقت داشته باشند.

LeEco برندی نسبتاً تازه وارد به حساب می آید که در سال 2004 به عرصه قدم گذاشته است، اما در همین زمان نه چندان طولانی و خصوصاً سالهای اخیر موفق شده علاوه بر بازار چین، در دیگر بخش های جهان نیز حضور داشته باشد.

برای نمونه LeEco ماه گذشته تلفن های هوشمند Le 2 و Le Max 2 را در هند رونمایی کرد، محصولاتی که سازنده انتظار دارد به دلیل قیمت مناسب، امکانات جذاب و کیفیت ساخت بالای خود، این شرکت را در سال جاری به یکی از سه تولید کننده ی اول حاضر در بازار این کشور تبدیل نمایند.

پیشتر هم گزارش رسیده بود که شرکت چینی در حال استخدام صدها کارمند در خاک آمریکاست و قصد دارد این تعداد را به 1000 نفر برساند تا جای پای خود را در این کشور محکم نماید. حالا خبر می رسد LeEco قصد دارد امروز یک کنفرانس مشترک با VIZIO برگزار نماید و بر همین اساس، پیشبینی می شود به زودی شاهد اعلام همکاری مشترک بین این دو شرکت باشیم.

چنین همکاری از این جهت اهمیت دارد که VIZIO به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان تلویزیون در آمریکا از توانایی فنی بالایی برخوردار است و شناخت مناسبی از بازار کشور خود دارد، خصوصیاتی که اگر تمایل LeEco برای حضور فعال در بازارهای جهانی را به آن اضافه کنیم، می تواند نتیجه ی چشمگیری در پی داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی